این هم به علاوه آن

چندی است در آبادی بخاطر هجوم بی رحمانه دشمن خارجی، مکتبخانه ها و مدارس عالی و غیر از آن تعطیل شده و آموزش ها بصورت غیرحضوری شده است. «ممل»، مرد ساده دل آبادی، به «نازگل»عیالش گفت: امسال دیگه شکرخدا خبری از هدیه گرفتن برای مکتب دار توانای آبادی نیست؛ چرا که مکتب خانه تعطیل است! «نازگل»گفت: چه نشستی مرد!! چند روزی است که هی به پسرمان می گویند: برای رفع اشکال باید فرزندتان را به مکتب خانه بیاورید!
«ممل» با خنده زیرلبی گفت: آهان! پس برای همین است که دوره های رفع اشکال را می خواهند بصورت حضوری و چهره به چهره برگزار کنند!
«نازگل»گفت: چه میدانم! ولی مادر «حسنی»گفت: برای خانم معلم باید یک مدال طلا بخریم که سهم هر کدام مان یک میلیون وجه نقد خواهد شد.
«ممل» گفت: ای به چشم! ما که سالی ۲۵ میلیون وجه نقد می دهیم این هم، علاوه بر آن!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا