مدیر باشگاه ستاره سازان بافق: درخواست حمایت داشتیم اما سنگی جلوی پای ما انداختند

 به گزارش پایگاه خبری افق بافق؛ خبرنگار ما به سراغ باشگاه ورزشی ستاره سازان بافق رفته و با مدیر باشگاه به گفتگویی پرداخته است که در ادامه می خوانید.
“محمود پاکزاد”؛ ضمن تشکر از هفته نامه افق کویر گفت: در اواسط سال 1389 رشته تیراندازی با کمان را تشکیل دادیم.
وی افزود: از سال 1395 با توجه به مشکلاتی که در سیستم مدیریتی پیش آمد به سمت باشگاه داری رفتیم و باشگاه ستاره سازان تشکیل شد. باشگاه دارای رشته های ورزشی تیراندازی با کمان، اسکیت، تنیس روی میز، فوتبال و والیبال است.
رئیس اداره ورزش احتیاج به حمایت دارد
پاکزاد پیرامون مشکلات خود گفت: مسئولین شهر بافق منابع مالی که ما را در رشته ی ورزشی باید حمایت کنند فراموش کردند و هرجا که می رویم می گویند سنگ آهن دارید و از آنجا کمک بگیرید.در این مدت 15 ساله، تنها یکبار از سوی معادن اطراف ما را حمایت کردند و هر باری که درخواست مساعدت نمودیم سنگی جلوی پا ما انداختند. به تنهایی رئیس اداره ورزش نمی تواند کاری پیش ببرد! کاش مسئولین او را حمایت می کردند.
وی ادامه داد: در رشته ورزشی مخصوصا تیراندازی با کمان خیلی ضربه مهلکی به ما زدند. بهترین تیراندازها را داشتیم و به نام لیگ برتر از ما گرفتند.
بازیکن را ما می ساختیم اما جای دیگر در حال بازی بود
مدیر باشگاه ورزشی ستاره سازان درباره مدرسه فوتبال هم گفت: در مدرسه فوتبال فعالیت می کردیم و مشکلاتی از طریق باشگاههای دیگر از بحث هزینه، امکانات، بازیکن و … پیش آمد که ما نتوانستیم فعالیت خود را ادامه بدهیم. بازیکن را ما می ساختیم در دور بعد می دیدیم که جای دیگر در حال بازی است؛ چرا؟چون توان مالی بالایی داشتند.
وی افزود: بازیکن های حرفه ای را به سمت خود جذب می کنند. وی ادامه داد: بازیکن های تازه کار که به ما مراجعه دارند پس از 6 ماه که با آنها کار می شود و آموزش می بینند به سمت باشگاه های دیگر می روند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا