در نوزدهمین لیگ برتر هندبال بانوان باشگاههای کشور و در هفته اول شیردختران سنگ آهن بافق بازی شیرینی را پشت سرگذاشتند

 به گزارش پایگاه خبری افق بافق، نوزدهمین لیگ برتر باشگاههای کشور با شرکت هفت تیم سنگ آهن بافق، فولاد مبارکه سپاهان ، زاگرس جنوبی ، نفت و گاز گچساران، سنه دژ سنندج، شهید چمران لارستان و فولاد هرمزگان برگزار می شود.
بر اساس برنامه ریزی ها هفته اول نوزدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان 31 شهریور ماه آغاز شد و نیم فصل اول مسابقات، روز15 دی به اتمام خواهد رسید.
صبح روز جمعه، مورخ 31 شهریورماه، سالجاری هفته اول لیگ مسابقات هندبال دختران از ساعت ۱۱صبح تیم های سنگ اهن بافق و سنه دژ سنندج در سالن امام علی (ع) آهنشهر آغاز شد؛ در نیمه اول بازی بچه های سنگ آهن توانستند؛ امتیاز بازی را به نفع خود به پایان برسانند. سالن پر از تماشاچیان علاقمند به هندبال بود که با سوت و کٌری خوانی صدای آنها را سالن فراگرفته بود و با هرگلی که بچه های سنگ آهن می زدند تشویق ها بیشتر می شد بچه های سنندج با تمام قوا حمله می کنند و عده ای هم کنار زمین یارهای خود را تشویق می کردند ولی شیر دختران بافقی بازی را به دست گرفته اند و گل های زیبا خود را ثمر می نشانند.صدای تشویق ایوا… تماشاگران فضای سالن را پر کرده است.تیم سنگ آهن دفاع خود را محکم بسته است و با حملات قوی به سمت دروازه تیم حریف می تازد.در مقابل دروازه سنگ آهن ، تیم سنگ آهن با یک حرکت زیبا توپ را از دست بچه های سنندج قاپیدند و به سمت دروازه حریف حمله ور شدند و گل زیبای دیگری را ثمرنشاندند. ۱۵دقیقه از زمان بازی گذشته که نتیجه سنگ آهن۲۱و سنندج ۱۱ است.
“سیده مریم فخری” ، مربی تیم، در گوشه ای از زمین شاگردان خود را تشویق می کند و از تماشای بازی که باتکنیک و تاکتیک اصولی پیش می رود خرسند است. لحظات آخر بازی است و بچه ها با روحیه جنگنده تری ادامه می دهند و برای اول شدن تلاش می کنند. نتیجه بازی به نفع تیم سنگ آهن با صدای سوت داور به پایان رسید.
خداقوت به این شیردختران تیم سنگ آهن بافق که یک بازی شیرینی را پشت سرگذاشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا