زنده نگه داشتن یاد و خاطره عزیزان با هزینه در ورزش

به گزارش پایگاه خبری افق بافق؛ هفتمین دوره جام رمضان با حضور 14 تیم از سطح شهرستان بافق در چهارگروه سه و چهار تیمه برگزار شد .که در هر گروه دو تیم موفق شدند به جمع هشت تیم برتر در مرحله حذفی برسند.
دبیرهیئت بیان کرد:”تیم های شهداب”، ” پارس پویا صنعت” ،”ستاره سازان” و” برکوئیه” به جمع چهار تیم، صعود کردند و بعد از
پشت سر گذاشتن بازی های حساس و نفسگیر تیم “شهداب” مقام اول، “پارس پویا صنعت “مقام دوم و” برکوئیه” مقام سوم را از آن خود کردند.
وی ادامه داد: هیئت والیبال شرایط برگزاری مسابقات بیشتری در طول سال دارد؛ با توجه به بودجه کم مجبور به محدود شدن این مسابقات به جام رمضان می باشد.


وی پیشنهاد کرد: خانواده شهدا، متوفا و خیرین شهرستان هزینه هایی که می خواهند برای زنده نگه داشتن یاد شخص مورد نظرشان داشته باشند صرف رشته های ورزشی کنند و به یاد عزیزان خود دوره‌های ورزشی برگزار کرده و با این کار هم یاد و خاطره مرحوم زنده نگه داشته می شود و هم جوانان شهر در عرصه ورزش مشغول بوده و استعداد های بیشتری شکوفا می شود.
فرید حاجی حسنی در پایان اظهار کرد: جوانان از مسابقات جام رمضان استقبال پرشوری داشتند؛ از مسئولین درخواست داریم تا حداقل به صورت فصلی شرایطی را فراهم کنند تا این مسابقات در شهرستان برگزار شود و با این کار وقت آزاد جوانان به جای پاتوق‌ها در ورزشگاه ها صرف شود.

افسانه رنجبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا