افزایش سقف تسهیلات مشاغل خانگی

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: امسال ۱۰۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار در زمینه مشاغل خانگی به استان یزد اختصاص یافته است.

به گزارش پایگاه خبری افق بافق به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ فلاحتی مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان یزد با اشاره به اینکه طبق اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تسهیلات مشاغل خانگی امسال بیش از سی درصد افزایش داشته و به چهار هزار میلیارد تومان رسیده است، افزود: سهم تسهیلات مشاغل خانگی در سال ۱۴۰۲ برای استان یزد ۱۰۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان که نسبت به پارسال که ۸۵ میلیارد تومان بوده است، رشد بیش از سی درصدی داشته است.

او ادامه داد: این تسهیلات در بانک‌های عامل توسعه تعاون، رفاه، پست بانک، ملی، صادرات، تجارت، ملت و قرض الحسنه مهر پس از تخصیص بانکی از بانک عامل مرکز به استان‌ها به متقاضیان پرداخت می‌شود.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان یزد با اشاره به اینکه سقف تسهیلات فردی ۱۵۰ میلیون تومان و برای مشاغل پشتیبان و کارفرمایی، سقف تسهیلات چهار میلیارد تومان است افزود: افراد باید به سامانه مشاغل خانگی که ۶۰۰ رشته دارد مراجعه و ثبت نام و مراحل بازرسی و صدور مجوز مشاغل خانگی را طی کنند و سهم بانکی که مشخص شد سایر اطلاع رسانی‌ها انجام می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا