واکنش فدراسیون بین‌المللی وزنه‌برداری به غیبت داودی در جینجو

به گزارش پایگاه خبری افق بافق به نقل از ایرنا؛ فدراسیون بین‌المللی وزنه‌برداری نسبت به غیبت دارنده مدال نقره المپیک ۲۰۲۰ توکیو در مسابقات قهرمانی آسیا واکنش نشان داد.

پیکارهای وزنه‌برداری قهرمانی آسیا از ١٣ اردیبهشت آغاز شده و تا ۲۳ این ماه ادامه دارد. این رقابت‌ها یکی از مهمترین گزینشی‌های المپیک در قاره آسیا به شمار می‌رود. تیم ایران در بخش مردان ۱۰ نماینده و در بخش زنان پنج وزن‌بردار را به این مسابقات اعزام کرده است.

در این دوره از مسابقات شمار زیادی از قهرمانان جهان و المپیک حضور دارند. کیانوش رستمی و سهراب مرادی دارندگان مدال طلای المپیک ۲۰۱۶ ریو، اکبر ژورائف و روسلان نورالدین‌اف قهرمانان المپیک از ازبکستان، تیان تائو چینی، فارس الباخ قطری، لسمن پارادز بحرینی و گور میناسیان بحرینی از دیگر دارندگان مدال المپیکی و جهان هستند که در کره‌جنوبی به روی تخته خواهند رفت.

یکی از سرشناس‌ترین غایبان پیکارهای قهرمانی آسیا علی داودی دارنده مدال نقره بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو است غیبتی که از دید رسانه‌ها به ویژه فدراسیون بین‌المللی پنهان نماند. این فدراسیون در گزارشی با اشاره به حضور وزنه‌برداران ایران در کره‌جنوبی نوشت: علی داودی پیش از اعزام پولادمردان ایران به قهرمانی آسیا یک مصدومیت جزیی داشت اما اکنون در شرایط تمرینی است و به مسابقات جایزه بزرگ کوبا اعزام خواهد شد.

در ادامه گزارش فدراسیون بین‌المللی وزنه‌برداری به نقل از سجاد انوشیروانی آمده است: تیم مردان اغیران ضعیف شده چون مشکلات زیادی داشتیم. این مشکلات از پنج سال پیش و با مدیریت قدیم فدراسیون شروع شد. این مشکلات در حال برطرف شدن است و به زودی اوضاع فرق خواهد کرد.

داودی ۲ عنوان قهرمانی و یک عنوان نایب قهرمانی پیکارهای وزنه‌برداری آسیا را در کارنامه دارد. در غیاب داودی، آیت شریفی و علیرضا یوسفی نماینده ایران در دسته فوق سنگین به شمار می‌روند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا