درخشش تکواندوکاران بافقی در مسابقات منطقه ۶کشور

به گزارش پایگاه خبری افق بافق؛مسابقات تکواندو خردسالان منطقه ۶کشور باحضور تیمهایی از استانهای کرمان, هرمزگان، سیستان و بلوچستان و منطقه کیش به میزبانی استان یزد برگزار گردید.
در این دوره از مسابقات تیم استان یزد بامربیگری مصطفی علیزاده( مربی تیم تکواندو بافق) موفق به کسب قهرمانی این دوره از مسابقات شد.
ابوالفضل علیزاده بازیکن بافقی تیم استان یزد موفق شد طلای این دوره از مسابقات را از آن خود کند و بر سکوی قهرمانی بایستد.
امیرعباس تشکری و پوریا عبداللهی هر دو بازیکن بافقی تیم استان یزد نیز میدان داری کردند و دو مدال نقره این دوره از مسابقات را از آن خود کردند
حمید رضا غلامی دیگر ورزشکار بافقی این دوره از مسابقات نیز به مقام سوم و برنز این دوره از مسابقات دست یافت تا پرونده ورزشکاران بافقی با یک طلا ، دو‌نقره و یک برنز بسته شود و تیم استان یزد قهرمان تکواندو خردسالان منطقه ۶کشور گردد.
لازم بذکر است مصطفی علیزاده مربی بافقی تیم استان یزد در پایان این تورنمنت بعنوان بهترین مربی منطقه ۶کشور انتخاب گردید تا سرمربیگری منطقه ۶را در مسابقات کشوری عهده دار شود.
مصطفی علیزاده سرمربی تیم خردسالان هیئت تکواندو استان یزد وشهرستان بافق گفت: درمسابقات منطقه شش در کشور در ابان ماه به میزبانی استان یزد استان‌های کرمان،هرمزگان،یزد،سیستان و بلوچستان و منطقه آزاد کیش .مسابقات از سطح بالایی برخوردار بود در این دوره مقام اولی تیمی را بدست آوردیم.
از تیم ده نفر استان یزد ۴نفر انها بچه های بافق بودند که موفق به کسب یک مدال طلاتوسط ابوالفضل علیزاده ،دونقره امیرعباس تشکری و پوریا عبدالهی و یک برنز حمید رضا غلامی از این مسابقات بدست بیاوردند.ونتیجه خیلی خوبی بود و بنده به عنوان مربی برتر منطقه شش ایران انتخاب شدم
برای آماده سازی تیم ۳ماه تمرین فشرده داشتیم ۴نفر بچه های بافق هر هفته برای تمرین مشترک به استان می رفتیم
در ادامه با سه نفر از مدال آوران ورزش تکواندو که موفق به گفتگو با آنها شدیم.امیرعباس تشکری گفت: ۴ سال است که در این رشته فعالیت می کنم ۳ مقام استانی و کشوری دارم و می خواهم یکی از ورزشکاران موفق در این رشته ورزشی باشم و تا مرحله مربیگری پیش بروم.
پوریا عبدالهی:۱۲سال دارم و۴سال است تکواندو کار می کنم و دارای۳مدال هستم.تمرینات سخت و فشرده ای داشتیم و مسابقه خیلی خوب بود.
ابوالفضل علیزاده:۸ سال در این زمینه فعالیت دارم و تاکنون۵ مدال کسب کردم ،سطح مسابقات خوب بود و می خواهم در آینده تکواندوکار بشوم و به هم سن و سال های خودم پیشنهاد می کنم تا در رشته تکواندو تمرین کرده تا به مرور در این سبک قدرتمند شوند.

افسانه رنجبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا