فرمانده نیروی انتظامی با بی حجابی برخورد خواهیم کرد

 به گزارش پایگاه خبری افق بافق؛ دوشنبه یازدهم دی ماه 1402 نشست خبری فرمانده نیروی انتظامی با جمعی از خبرنگاران و فعالان رسانه برگزار شد:

شهرستان بافق یک شهر رسانه ای است
“طولابی نژاد” فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بافق گفت: بعد از جنگ تحمیلی دشمن به سمت جنگ نرم روی آورده است و رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) فرمودند که جهاد تبیین از واجبات است و از آنجایی که شهرستان بافق یک شهر رسانه ای است به تبعیت از آن در معرض آسیب های فضای مجازی قرار داشته و با اقدامات نهادهای مربوطه فضای مجازی رصد می‌شود و تذکر هم داده می شود، اما شاید بازدارندگی لازم را ندارد و خیلی از برخوردها نیز رسانه ای نمی شود .
وی افزود: حجم آتش دشمن سنگین است، دشمن تمام تلاشش را در فضای مجازی گذاشته است و باید کسانی که در تمام حوزه ها تولید محتوا انجام می دهند در این زمینه همکاری نمایند .

برای تبلیغات زمان بندی مشخصی تعیین شده است
وی پیرامون انتخابات گفت: قانون انتخابات وجود دارد و برای تبلیغات زمان بندی مشخصی تعیین شده است و هر فردی که علیه یا له کسی فعالیت کند به موجب قانون مورد رصد قرار می گیرد.
وی در مورد تردد کامیون ها در سطح شهر گفت: در شهرستان بافق مشکل توقفگاه(پارکینگ) وجود دارد و مکانی وجود ندارد که کامیون ها به آن سمت هدایت شوند.

اجازه داده نمی شود که حتی یک کامیون از سطح شهر عبور نماید
وی افزود: رایزنی ها با دانشگاه آزاد اسلامی بافق انجام شده است که زمینی در اختیار نیروی انتظامی قرار دهند و مجوزهای لازم نیز صورت گرفته است و بعد از ایجاد توقفگاه اجازه داده نخواهد شد که حتی یک کامیون از سطح شهر عبور نماید.

صدرصد فوتی های شهرستان در سال جاری موتور سواران نوجوان بودند
وی در مورد موتورسواران نوجوان گفت: متاسفانه بنده فکر می کنم که والدین در این شهرستان ارزشی برای جان فرزندانشان قائل نیستند وقتی موتورسوار متخلف توقیف می شود والدین موتور دیگری برای فرزندشان خریداری می کنند.

تا جایی که قانون رعایت شود از گردشگری حمایت خواهد شد
وی در پاسخ به این پرسش که “چه اقداماتی برای بحث گردشگری در بافق دارید؟” گفت: بحث گردشگری متولی آن نیروی انتظامی نیست. جشن نیروی انتظامی را در یکی از محل های گردشگری برگزار نموده تا از بحث گردشگری حمایت شده باشد و تا جایی که قانون رعایت شود از گردشگری نیز حمایت خواهد شد .
وی در ادامه تصریح کرد: هیچ توجیهی وجود ندارد که به بهانه گردشگری قانون زیر پا گذاشته شود و با کوچکترین هنجار شکنی برخورد خواهد شد.
وی در ادامه بیان کرد: بحث حجاب فقط به روسری و پوشش نیست، دشمن اتفاقات بدتری را در ورای آن رقم می زند و شکستی که در خانواده در غرب اتفاق افتاده است ثمره اش بی حجابی بود است .
وی در پاسخ به این پرسش که ” چرا قبل از این که گردشگران به شهرستان بافق برسند با آن ها برخورد نمی شود؟” گفت: اگر فردی برخورد نکرده اشتباه کرده و با بی حجابی برخورد خواهیم کرد چه گردشگر بیاید و چه نیاید و در دفاع از هنجارهای جامعه ذره ای پا پس نخواهیم کشید و دشمن با بی حجابی شروع می کند، اما انگیزه های دیگری را برای بعد از بی حجابی در سر دارد.

بیشتر کسانی که کلاهبرداری از آن ها صورت می گیرد افراد آگاه و با سواد جامعه هستند
وی عنوان کرد: موضوع تولید محتوا بحث مهمی است و تبلیغاتی که در بحث فضای مجازی در مورد کلاهبرداری٬های مجازی صورت گرفت به شدت آمار پرونده ها را پایین آورد و این نشان می دهد که اطلاع رسانی چقدر مهم است و بیشتر کسانی که کلاهبرداری از آن ها صورت می گیرد افراد آگاه و با سواد جامعه هستند و مجموعه هایی مثل سنگ آهن در بحث آموزش واقعا کوتاهی می کنند.

حدیث عباسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا