عملکرد مدیران معدن کوشک رضایت‌بخش نیست

صباغیان گفت: معدن کوشک به دلیل عملکرد مسئولینش، همواره نارضایتی جامعه کارگری و به دلیل عدم پرداخت حقوق شهرستان، نارضایتی های دیگری را داشته است.

به گزارش پایگاه خبری افق بافق به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا صباغیان نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی در جلسه گزارش‌دهی صورتجلسه شرکت معادن بافق گفت: معدن کوشک از نظر محیط زیست نیز استاندارهای لازم را رعایت نکرده است و قبل از واگذاری، شورای تأمین استان و شهرستان و مسئولان پیگیری کردند تا برای عملکرد بهتر، صورتجلسه ای تنظیم شود.

او افزود: در نهایت صورتجلسه 12 بندی و 12 صفحه‌ای توسط شورای تأمین استان و شهرستان به تصویب رسید و در شورای عالی معادن به قرارداد واگذاری، ضمیمه شد.

صباغیان خاطرنشان کرد: اکنون برای اولین بار جلسه گزارش دهی که در یکی از بندهای این صورتجلسه آمده است برگزار و مشخص شد برخی از بندها همچنان انجام نشده و برخی ناقص است.

نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر این بندها اجرا نشود، در جلسه بعدی گزارش دهی در تاریخ دهم اردیبهشت ماه 1403، نحوه صحبت و مطالبه تغییر می‌کند.

او گفت: در مجموع رضایت قابل قبولی از معدن کوشک و عملکرد مسئولان آن وجود ندارد و قرار شد کارگروهی برگزار شود تا میزان تحقق هر بند به صورت مستند مشخص شود و برای بندهای باقی مانده پیگیری صورت گیرد.

صباغیان بیان داشت: انتظار می‌رود با برگزاری این جلسات گزارش دهی هر شش ماه یکبار، به مرور تمامی این بندها اجرا و مسائل حل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا