تعهد بیمه تامین اجتماعی به ۱۰۷ بیماری خاص

مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان یزد گفت: ۱۰۷ بیماری خاص در تعهدات بیمه‌ای سازمان قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری افق بافق به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛  حامد هاتفی مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان یزد در نشست خبری به مناسبت هفته تامین اجتماعی گفت: ۱۰۷ بیماری خاص در تعهدات بیمه‌ای سازمان قرار گرفته و شهروندان می‌توانند به دفتر استان سازمان مراجعه کرده و هزینه‌های سنگینی که پرداخت کرده اند را دریافت نمایند. 

او افزود: خدمات ناباروری نیز تحت پوشش بیمه‌ای سازمان قرار گرفته و ۹۰ درصد هزینه‌های ناباروری برای زوج‌های نابارور قابل پرداخت است.

مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی تأکید کرد که تکمیل و ساخت بیمارستان ۱۵۰ تختی سرطان در دستور کار قرار دارد تا به عنوان اولین بیمارستان تامین اجتماعی کشور فعالیت کند.

او با اشاره به تحت پوشش بودن ۸۰ درصد مردم استان اظهار داشت: تامین اجتماعی خدمات مختلفی مانند حوادث بیماری، غرامت دستمزد، غرامت از کارافتادگی و بارداری را ارائه می‌کند.

مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان هم در این نشست گفت: خدمات غیرحضوری سازمان برای بیمه شدگان به قوت ادامه دارد که از ۳۰ خدمت غیرحضوری الان به ۵۷ خدمت غیرحضوری رسیده و سبب شده تا مردم استان نیازی به مراجعه سازمان تامین اجتماعی نداشته باشند.

محمدعلی میرزایی درباره بخشودگی جرایم کارفرمایان تصریح کرد: کارفرمایان تا پایان مرداد مهلت دارند به سایت تامین اجتماعی مراجعه کرده و درخواست بخشودگی خود را ارائه کنند تا بتوانند از ۱۰۰ درصد بخشودگی برخوردار شوند.

اوبا اشاره به افتتاح ساختمان شماره چهار تامین اجتماعی استان افزود: این ساختمان به منظور ارائه خدمات مطلوب به همشهریان در سال جاری افتتاح می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا