بهتر است این پرسش از فرمانداری بافق سوال شود

علی صالحی، مدیر روابط عمومی استانداری یزد پیرامون عدم دعوت خبرنگاران بافقی در سفر اخیر استاندار یزد به بافق:
بهتر است این پرسش از فرمانداری بافق سوال شود

به گزارش پایگاه خبری افق بافق، پیرامون حواشی سفر استاندار به بافق مبنی بر «عدم دعوت خبرنگاران و اصحاب رسانه بافق» موضوع با «علی صالحی» مدیر روابط عمومی استانداری یزد، مطرح شد و وی چنین پاسخ داد: تاکنون دعوت از خبرنگاران شهرستان ها بر عهده فرمانداری ها بوده است و معذوریتی از سوی استانداری در این زمینه وجود نداشته است.

وی افزود: ما از حضور خبرنگاران استقبال می کنیم؛ حتی خبرنگاران مرکز استان هم گلایه مند بودند که چرا دعوت به شهرستان ها نمی شوند و ما هم تلاش کردیم در سفرها از حضور خبرنگاران مرکز استان بهره ببریم.

وی افزود: تاکنون سابقه نداشته است که در شهرستان ها، “استانداری” خبرنگاران شهرستان را برای حضور استاندار دعوت نماید و از طریق فرمانداری همان شهرستان دعوت صورت می گرفت و بهتر است این پرسش از فرمانداری بافق سوال شود.

وی به صراحت اعلام کرد این موضوع را داشته باشید که استانداری یزد، هیچ وقت و هیچ زمان محدودیتی برای حضور خبرنگاران قائل نمی شود؛ به ویژه آنکه تأکید استاندار،  بر حضور حداکثری خبرنگاران جهت پوشش خبر می باشد.

وی افزود: اگر توجه داشته باشید در سنوات پیش هم هیچ گاه استانداری یزد دعوت کننده خبرنگاران نبوده است و به این موضوع وارد نمی شود؛ چرا که خبرنگاران شهرستان را به طور دقیق نمی شناسد؛ قطعا فرمانداری، بهتر همه را می شناسد و این امر هم مختص به شهرستان بافق نیست و در همه شهرستان ها چنین است.

وی افزود: اگر کاستی در این خصوص وجود دارد روابط عمومی فرمانداری بافق بایستی پاسخ گو باشد و اعلام کنند علت آن چه چیزی بوده است.

وی در پاسخ به این پرسش که چگونه بوده که برخی از اهالی سیروس آباد و شورای اسلامی شهر از یک یا دو روز قبل از حضور استاندار خبر داشتند و اصحاب رسانه خیر، گفت: این مسئله برای من چیز عجیبی است و تعجب می کنم و تاکنون کسی هم به من اعلام نکرده است. وی گفت: ما شناخت کافی به رسانه های شهرستان بافق نداریم و فرمانداری قطعا به این مسئله واقف تر است.

وی گفت: در طول 5 سال که مسئولیت روابط عمومی استانداری یزد را دارا هستم، هم در زمان استاندار قبل(محمدعلی طالبی) و هم استاندار فعلی هیچ معذوریتی برای حضور خبرنگاران در سفر به شهرستان نداشتیم، حتی بسیار هم مشتاقیم که مسایل سفرها پوشش داده شود.

وی ادامه داد: اگر کسی حرف و گفته ای دارد، رو در رو با بنده در میان بگذارد؛ هیچ گونه درخواستی از سوی این روابط عمومی نسبت به عدم حضور خبرنگاران در سفرهای استاندار وجود ندارد، حتی گفته شفاهی هم نیست.

وی در پایان گفت: از جهت آنکه روابط عمومی استانداری یزد بالادست فرمانداری بافق می باشد؛ اگر خطایی از جانب فرمانداری بافق روی داده است، عذرخواهی می نمایم؛ ولی بدانید، نظر ما بر حضور خبرنگاران است و نظر استاندار شدیدتر هم می باشد.

وی افزود: از قول من حتماً منعکس کنید، بنده اصالتاً بافقی هستم و عرق خاصی به این منطقه دارم و از فضای رسانه ای بافق هم تقدیر و تشکر می نمایم؛ زیرا مطالبه گری رسانه های بافق و تلاش آنها و حضورشان نسبت به بسیاری ازشهرستان های دیگر متفاوت می باشد و از همه رسانه های استان هم سپاسگزارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا