تصمیم بابت دعوت شدن رسانه های بافق با فرمانداری است

علی اصغر رنجبر، رئیس شورای اسلامی شهر پیرامون عدم دعوت خبرنگاران بافقی جهت پوشش خبری استاندار به بافق:
تصمیم بابت دعوت شدن رسانه های بافق با فرمانداری است

به گزارش پایگاه خبری افق بافق، علی اصغر رنجبر، رئیس شورای اسلامی شهر بافق در گفتگویی ویژه با خبرنگار افق بافق در پاسخ به این پرسش که چرا خبرنگاران شهرستان بافق را برای سفر اخیر استاندار به بافق جهت پوشش این سفر دعوت نکردند،گفت: تصمیم بابت دعوت شدن رسانه های بافق یا غیر از آن با مجموعه فرمانداری است.

وی که روز شنبه، ششم خردادماه با ما گفتگو می کرد، افزود: در برخی از مسائل میدانی مانند؛ همین سفر استاندار که موضوع جاده سیروس آباد مطرح شده بود، بسیاری از اهالی آن منطقه حضور داشتند.

وی تصریح کرد: در جلسات رسمی صلاح و مصلحت با مدیران بالادستی؛ از جمله استاندار و فرماندار می باشد.

وی ادامه داد: به نظر بنده، هر مقدار که بتوان از ظرفیت های رسانه استفاده کرد، بسیار مناسب و به جا خواهد بود؛ اگر نقدی وجود دارد، می توان با بیان آن پاسخ را یافت و یا حداقل به آن مسئله آگاهی پیدا کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که “چرا چند سالی است که حضور استاندار در شهرستان بدون اطلاع خبرنگاران روی می دهد” گفت: درباره حضور استاندار در همین سفر اطلاع رسانی شده بود؛ اما اینکه خبرنگاران دعوت شده بودند؛ یا نشده بودند، این حرف دیگری است.

رئیس شورای اسلامی شهر بافق در پاسخ به این پرسش که آیا شما از حضور استاندار خبر داشتید؟  گفت: بله! در روز پنج شنبه طی نامه ای به اطلاع شورای شهر رسید.

وی افزود: از آنجایی که مساله طرح نهضت ملی مسکن و آخرین اقداماتی که صورت گرفته بود بایستی به اطلاع استاندار می رسید. خود را آماده نمودیم.

وی افزود: به هر جهت سفر اخیر استاندار به شهرستان  به ما اعلام شده و ما هم از سوی فرمانداری دعوت شده و در این مراسم حضور داشتیم.

محمد حسین تشکری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا