بازتاب عملکرد دولت نیازی ضروری است

 در کلام مقام رهبری عظمت انقلاب به قدرت مردم وابسته است و رمز پیرزوی آن دهه مبارک فجر است.مقام معظم رهبری می فرمایند:«انقلاب اسلامی با اتکا به قدرت مردم آسیب‌ناپذیر است و کلید موفقیت و رمز پیروزی انقلاب، دهه فجر است»
بار دیگر مردم همیشه در صحنه در یوم ا… ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ به خیابان ها آمدند و یک بار دیگر با آرمان ها ی امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری تجدید پیمان کردند. مردمی که در طول این۴۴ سال بر اساس باورهای قلبی و با آگاهی کامل از انقلاب خود تا پای جان حفظ و حراست کردند.
همه می دانیم که چندماه مشکلاتی در کشور پیش آمد و دشمنان خارجی با تزریق حس ناامیدی در میان برخی جوانان توانستند آنها را فریب داده و با خود همسو و همفکر کنند؛ گرچه در این مدت از برخی از جهات ضررهای جبران ناپذیری به کشور وارد شد؛ اما همان گونه که در رهنمودهای مقام معظم رهبری است باید از این مسائی درس گرفت و من بعد با تلاش و پشتکار بیشتر دشمن شناسی را در میان جوانان قوی نمود.
دشمنان ایران اسلامی توانستند از برخی ضعف ها نهایت استفاده را برده و در جهت اهداف و آرزوهای خود بعضی از افراد را به سمت و سوی خود بکشانند. این نقاط ضعف را باید برطرف کرد و به مصداق این مثل که «مؤمن از یک سوراخ دوبار گزیده نمی شود» پیش دستی کرده و نقشه های شوم ایادی استکبار رادر نطفه خفه کرد. حال بر مسئولین و مدیران اجرایی واجب است تا حس امید و آینده ای بهتر را در میان مردم تقویت کنند؛ قطعا با کار و تلاش بیشتر و با وضع قوانین می توان در مسیری حرکت کرد که منجر به افزایش باروری و آگاهی عمومی جامعه شود. بیان عملکرد دولت نقطه عطفی است که در این راستا باید مورد توجه واقع بشود. مسئولین از هر فرصتی استفاده کرده و با ابزارهایی که در اختیار دارند از طریق رسانه های نوشتاری و مجازی، مساجد، منابر، تریبون های ائمه جمعه اقدام به تبیین انقلاب و دستاوردهای آن نمود. اینکه گاهی برخی از مسئولین بهانه می آورند که بیان عملکرد دولت مستلزم پرداخت وجه است و یا در این زمینه بودجه و اعتباری نداریم؛ سزاوار است که بخشداران، فرمانداران و استانداران در این زمینه چاره جویی کنند.
هفته نامه افق کویر و پایگاه خبری افق بافق به سهم خود این توانایی را دارند تا به بازتاب عملکرد ادارات، نهادها، ارگانهای دولتی و غیر دولتی بپردازد؛ گرچه امید داشتیم که کارنامه دولت در شهرستان بافق در دهه فجر آماده شود ولی متاسفانه برخی از ادارات و نهاد ها به بهانه آماده نبودن، کمبود اعتبارات، نداشتن ردیف بودجه، نداشتن نیروی انسانی و غیره از این مسئله خطیر سر باز زدند. امیدواریم تا در فرصت باقی مانده بتوانیم شاهد بیان کارنامه دولت در ویژه نامه عید نوروز سال ۱۴۰۲ باشیم.

 

محمد حسین تشکری
محمد حسین تشکری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا