صدای افق

موضوع: سپاس از پیگیری‌های دلسوزانه هفته‌نامه افق کویر برای حل مشکل آسفالت
به نام خدا
خبر خوب مشکل آسفالت و پر شدن چاله‌های کوچه عباسیان امروز لبخند بزرگی روی لب‌های اهالی محل نشاند. قدردان زحمات و پیگیری‌های مسئولانه و دلسوزانه هفته‌نامه افق کویر هستیم که با انعکاس این معضل باعث شد تا کارشناسان مربوطه سریعاً اقدام کرده و مشکل را برطرف کنند. این اقدام نشان می‌دهد که رسانه‌های محلی چشمان بیدار و صدای رسای مردم هستند و می‌توانند با هوشیاری خود مشکلات را به سرعت به دست مسئولین برسانند و گره‌ها را باز کنند. از سردبیر و تیم محترم هفته‌نامه افق کویر صمیمانه تشکر می‌کنیم که با این کارشان، نه تنها یک مشکل فیزیکی را حل کردند، بلکه امید و اعتماد را در دل مردم زنده نگه داشتند.
نعیمی بافقی


موتور سوارها در خیابان، با سرعت زیاد تردد می‌کنند یا بین ماشین ها ویراژ می دهند و بیشتر آن ها معلوم می شود کم سن و سال هستند، لطفا مسئولین راهنمایی رانندگی نظارتی داشته باشند.
0913-5163


رانندگان عزیز، وقتی از فرعی به خیابان اصلی می آیید لطفا چند ثانیه بایستید، چند بار تا الان نزدیک بوده تصادف کنم هم خسارت به ماشین خودتون وارد می کنید و هم به ماشینی که از خیابان اصلی می آید، لطفا دررانندگی احتیاط بیشتری داشته باشید.
0937-5437


سلام با انعکاس این متن شاید مسئولین شهری ببینند و فکری بکنند. پیاده‌رو برای همه نه برای بعضی‌ها نصب میله‌ها و موانع فلزی در ورودی پیاده‌روها برای جلوگیری از ورود موتورسیکلت در نگاه اول اقدامی برای افزایش ایمنی عابران پیاده است. اما در عمل برخی از این اقدامات دسترس‌پذیری معابر را محدود کرده و مانعی برای شهروندانی شده است، که محدودیت حرکتی دارند به‌ویژه افراد دارای ویلچر، مادران با کالسکه کودک و سالمندان، پیاده‌رو فضایی عمومی و برای استفاده همه شهروندان است. وقتی فاصله یا طراحی موانع به‌گونه‌ای باشد که فرد با ویلچر نتواند وارد پیاده‌رو شود هدف اولیه طرح یعنی ایمن‌سازی به حاشیه رانده می‌شود و ناچار شدن افراد به استفاده از مسیرهای ناایمن یا عبور از محدوده‌های نامناسب نتیجه‌ای جز تضعیف عدالت شهری ندارد.
به نظر می‌رسد مدیریت شهری باید در کنار کنترل ورود موتورسیکلت راهکارهای مناسب‌سازی و استانداردسازی را نیز جدی بگیرد تا پیاده‌رو نه فقط به شکل ظاهری بلکه واقعاً برای همه قابل استفاده باشد.
نعیمی بافقی


سلام نمی دانم خطای کارگری، که دستش از همه جا کوتاه هست و صداش به هیچ جا نمی رسد و در هیچ نهادی به کارش رسیدگی نمی‌کند، میان زیاده خواهی تامین اجتماعی و کوتاهی کارفرما چیست.
پس از بیست سال کار سه شیفت و سخت تولید حالا که وقت بازنشستگی رسیده، تامین اجتماعی عنوان شغلی کارگر ساده را قبول ندارد ومقصر را کار فرما می‌داند و کارفرما مقصر را تامین اجتماعی، کارگری که سالها به امید این روز ها گذرانده چه گناهی مرتکب شدیم که هر چه بیشتر پی گیری کردیم کمتر نتیجه گرفتیم و نتیجه تمام جلسات هیچ خروجی نداشت و همه حرف خود را می زنند. شما را به خدا فکری برای مشکل بزرگ کارگران بردارید تا حق آنها ضایع نشود. به همه جا رفتیم وبه هیچ نتیجه ای نرسیدیم.
0914-5200


عرض سلام و ادب
یک سخنی داشتم خدمت مسئولین ورزشگاه تختی
برای ورزشگاه دوتا در ورودی خروجی کنار هم گذاشتین که ترافیک نشود چرا یکی از درب‌ها را می بندید، عصرا خواهشاً یکی از دست اندرکاران بیاد درب را باز بگذارند، عصرا ساعت هفت که کلاس هست کلاس پسرا تعطیل میشه همزمان کلاس دخترا شروع میشه تا خود میدون ترافیکه و خطر تصادف، اونی هم که میاد بیرون این قدرماشین هست تو ترافیک جلوش که دید نداره خواهش میکنم تا اتفاقی نیفتاده مسئول مربوطه پیگیری کند.
0913-5420

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا