گزارش میدانی هفته نامه افق کویر از برگزاری راهپیمایی و تجمعات در بافق، به دنبال تجاوز آمریکای جنایتکار و صهیونیسم به ایران اسلامی:

 به گزارش پایگاه خبری افق بافق؛ در پی حمله سراسر وحشی صفتانه، متجاوزان و به شهادت رساندن رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت ا… سید علی حسینی خامنه ای، نه تنها یک ایران؛ بلکه تمام آن کسانی که به اندازه ای، هر چند کوچک از انسانیت بویی برده بودند؛ دل هایشان از این درد به فریاد آمد و اشک ماتم فرو ریختند.

مردمان شهرستان بافق هم به مانند تمامی ایران اسلامی و سایر آزادی خواهان جهان، با برگزاری مراسم های عزاداری متعدد، بار دیگر وحدت و انسجام خود را اثبات و خواستار انتقام و خون خواهی از آن جنایتکاران متجاوز به این اب و خاک مقدس شدند.

خبرنگار ما نیز با شرکت در یکی از این اجتماعات به سراغ تعدادی از همشهریان عزادار رفته است تا هدف از حضور آنان را در این مراسمات پی در پی جویا شود:

تا آخرین لحظه پای انتقام از خون رهبرمان ایستاده ایم

در ابتدا “فاطمه خواجه مبارکه”، مادر چهار فرزند گفت: آقای خامنه ای به معنای واقعی کلمه، پدر امت اسلامی بودند و داغ از دست دادن ایشان آنقدر سخت و سنگین است که ما را به اینجا کشانده است تا بگوییم: تا آخرین لحظه پای انتقام از خون رهبرمان ایستاده ایم.

وی افزود: به آمریکا و اسرائیلِ فاسد هم می گویم: فکر نکنید که کاری از شیرزنان ایرانی ساخته نیست؛ مشت های گره کرده مان را در دهانتان می زنیم؛ این نظام را سفت و محکم از آن خود می دانیم و هیچ موقع از این راه، پا پس نخواهیم کشید؛ چرا که برای آن خون ها اهداء کرده ایم.

آتش بس حرام است

“سعیده سادات موسوی” از اهالی شهرک آهنشهر، عنوان کرد: آمده ام تا فریاد خون خواهی از رهبرم و “آتش بس حرام است” را سر دهم.

وی افزود: اگر خائنین یا منافقین داخلی حرف از مذاکره بزنند؛ با خروش ما روبرو خواهند شد.
“موسوی” در آخر، صحبت خود را با این جمله که “آمریکا و اسرائیل، مشت محکمی بر دهانتان می زنیم. به پایان رساند.
حجت الاسلام “حمید جیحانی” گفت: این غم بزرگ را خدمت تمام مردم ایران زمین و آزاده های سراسر جهان، تسلیت گفت و خاطرنشان کرد: شهادت رهبر عزیز‌ ما، غروب ایشان نبود؛ بلکه طلوع پر فروغ ایشان در جان و دل انسان های آزادی خواه جهان است.

حیات یا شهادت برای ما تفاوتی ندارد

وی افزود: علت حضور ما در این اجتماع این است تا به همگان ثابت کنیم: همیشه در رکاب آقا بوده و همچنان نیز هستیم؛ حیات یا شهادت برای ما تفاوتی ندارد.
“جیحانی” ادامه داد: این اتفاق هیچ گونه تاثیر منفی بر روی شور و اشتیاق و حضور ما در صحنه نگذاشته و راه ایشان را بسیار محکم تر از قبل به پیش خواهیم برد. پیام ما این است: چشم هایت را باز کن و درست ببین تا بفهمی مکتب تشیع و پیروان آن چه کسانی هستند!
“جوان” دانشجو معلم گفت: پس از شهادت آقا خامنه ای، بر خود لازم می دانم تا در تمامی تجمعات شرکت کنم؛ زیرا می دانم که اگر در چنین مراسماتی شرکت نکنم به جای من، قطعا تعدادی آشوبگرِ خرابکار در صحنه حاضر می شوند.

رهبر یک کشور را بدون هیچ جرمی به شهادت رسانده ای

وی افزود: حرف من به ترامپ قمارباز این است: تو حرف از حقوق بشر می زنی؛ در حالی که هیچ به آن پایبند نیستی و رهبر یک کشور را بدون هیچ جرمی به شهادت رسانده ای. می خواهی داشتن هسته ای و علم آن را از ما بگیری که هرگز این ملت زیر بار چنین حرف زوری نخواهند رفت.
“هانیه سادات پور احمدی”، بانویی که به سختی بغض خود را کنترل می کرد؛ گفت: هدف من از شرکت در چنین اجتماعی این است که به اغتشاشگران داخلی بگویم: کشور تنها و بی پناه از آقا نشده است، بلکه هنوز هم این مردم پشت کشور ایستاده اند و هر اتفاقی هم که رخ دهد تا آنجا که توان داشته باشیم؛ مقاوت خواهیم کرد.
وی با تنفر به کشور های صهیونیست گفت: هیچ گاه نمی توانید ایران را همچون دیگر کشور ها تجزیه کنید؛ چراکه این مردم همه با هم هستند.
“حسین رنجبر”، “محمدرضا نارگانی” و “سامان حسن پور” که جمعی از کودکان دهه نودی بودند؛ یک صدا فریاد زدند: برای شرکت در مراسم عزای رهبر و درخواست انتقام از نیرو های نظامی به اینجا آمده ایم.

قطعا پاسخی بسیار سخت در انتظارش خواهد بود

“جلیل دهقان” نیز بیان کرد:آمده ایم تا یاد رهبر کبیرمان را زنده نگه داشته و به مستکبرین جهان بگوییم: این آخرین جولانگاهی است که در آن عرضه اندام کرده اید؛ قطعا پاسخی بسیار سخت در انتظار شما خواهد بود. ما تا آخر ایستاده ایم.
وی ادامه عنوان نمود: اگر کسی بخواهد از مذاکره و صلح و سازش دم بزند؛ قطعا با مخالفت سخت ما روبرو خواهد شد.

ملت ایران خاک می شوند اما خاک نمی دهند

“علی اصغر سلطانی” هدف از شرکت در چنین مراسمی را اتحاد و یکپارچگی در قبال خون خواهی از رهبر عزیز انقلاب دانست و گفت: انشاا… نیروهای مسلح در قبال خون خواهی این عزیز در میدان های حق علیه باطل پیروز شده و پرچم ایران را بار دیگر بر فراز بام دنیا برافراشته کنند. همچنین متجاوزین باید بدانند: ملت ایران خاک می شوند؛ اما خاک نمی دهند.
مردی که تمایل به معرفی خود نداشت با عرض تسلیت خدمت امت مسلمان جهان خاطرنشان کرد: همگی در این مراسم ها شرکت می کنیم تا به خائنین ملت ثابت شود؛ هیچ جایگاهی در میان مردم نداشته و طرف مقابل آن ها تمام ایرانی ها هستند. آمریکا و اسرائیل خبیث، یقینا هیچ موفقیت و پیروزی از آن شما نخواهد شد.

بخش سیاسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا