صدای افق

سلام. از هفته نامه افق کویر ممنونم بابت زندگی نامه شهدا و همچنین گزارش شهدا شهرستان که در روزنامه چاپ می کنند.
0913-5421


سلام خسته نباشد؛ مطالب حقوقی بسیار مفید و آموزنده است. سپاس فراوان از آقای نعیمی بابت مطالب حقوقی ایشان.
0913-8545


بنده یک کارآموز که برای گواهینامه در یکی از آموزشگاه شرکت نمودم. زمانی که در حال آموزش رانندگی هستم در بعضی از خیابان ها آسفالت نامناسب است و این کند و کاری های چاه فاضلاب ای کاش مسئولین مربوطه یک رسیدگی انجام می دادند.
0913-5417


واقعا متاسفم .. که مسئولین شهرستان نمی توانند جلو این موتور سوران در جاده D19 را بگیرند اگر هم نمی توانند کاری انجام بدهند حداقل جلو این تبلیغات فضای مجازی، تیزرها و بلاگر های بافقی را بگیرند که جوانان را به جاده D19 می کشانند.
0913-7483


از شهرداری محترم بابت آسفالت کردند خیابان ها کمال تشکر را داریم.
0916-2547


خواهش می کنم این دست انداز شهرک امام علی(ع) را درست کنید یا اینکه با علائم راهنمایی و رانندگی قرار دهید والا ماشینم از بین رفت.
0913-2581


یکی از کارگرهای معادن با حقوق و مزایایی ثابت را دیدم که در سطل زباله دنبال ضایعات بود این دیگر چه کاری است؟ به نظر من بهتر است چندین نفر را شهرداری استخدام نموده و زباله ها را از یکدیگرتفکیک نمایند تا شاهد این صحنه زننده که افراد با بضاعت مالی تا کمر داخل سطل زباله رفته و ضایعات را جمع می کنند نباشیم.
0910-4752


چرا دیگر بانک ها وام نمی دهند یا به هر فردی که می خواهند وام بدهند.
0916-5214


سلام دیروز برای خرید طلا به یکی از طلا فروشی ها رفته وقتی طلا را خریداری نمودم و کارت را به فروشنده دادم که هزینه را پرداخت نمایم به من یک تکه کاغذ داد و شماره کارتی داخل آن نوشته شده بود فروشنده گفت با دستگاه عابر بانک یا همراه بانک گوشی پول را کارت به کارت کنید. آیا این درست است که از مالیات کسبه ها فرار می کنند؟؟
0910-2534


چرا بر صنف طلا فروشی ها نظارتی نیست مردم همین قدر کالای را خریداری می کنند هر چه قدر که مغازه دار بگوید هزینه پرداخت می کنند برخی از طلا فروشی ها 40./. درصد بیش از طلا فروشی های یزد اجرت دریافت می کنند.
0916-8965


سید حسینم؛ جگرگوشه نازنین من! مرد کوچک امروز و بزرگ‌مرد فردا، امروز روز تولد تو است؛ به وجودت افتخار می کنم و هزاران هزار روز مانند امروز را برایت آرزو دارم.
از طرف مامان حدیثه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا