مسابقات جام رمضان والیبال در شهرستان بافق برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری افق بافق؛ مسابقات والیبال جام رمضان در شهرستان بافق در 24 فروردین ماه 1402 برگزار شده است و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت. خبرنگار ما به سراغ دبیر هیئت والیبال رفته و با وی به گفتگو پرداخته که در ادامه می‌خوانید:
ابتدا “ملک زاده” دبیر هیئت والیبال گفت: مسابقات والیبال با رقابت 14 تیم بومی شهرستان در بخش آقایان و 11تیم در بخش بانوان در حال برگزاری است. در بخش آقایان و بانوان 4 گروه پایانی مسابقات راه یافتند و نفرات برگزیده، در 28 فروردین ماه سال جاری معرفی خواهند شد.
وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات تیم جوانان سنگ آهن مقابل تیم پارس پویا صنعت به رقابت پرداخت که در پایان تیم پارس پویا صنعت توانست این دور از مسابقات را به سود خود به پایان رسانده و راهی فینال شود.
پیرامون این مسابقات با سرمربی “تیم پارس پویا صنعت” به گفتگو پرداخته که در ادامه می‌خوانید:

“محمد صادق شریعتی” سرمربی تیم پارس پویا صنعت گفت: تیم تقریبا یک ماه قبل از شروع مسابقات تشکیل شد و در یک بازی سخت و نفسگیر با تیم جوانان سنگ آهن موفق شدیم، نتیجه بازی را از آن خود کرده و به جمع 4 تیم برتر مسابقات راه یابیم.در ادامه به گفتگو با یکی از مربیان پرداخته که ماحصل آن را می خوانید:

به مربی های جوان بهای بیشتری داده شود
“فیروزه مهدوی” مربی تیم های مبارکه و دولت آباد گفت: فعالیت خود در رشته والیبال از دوران نوجوانی آغاز کردم. چند سالی است که عضو تیم ملی بوده و 5 سال در سمت مربیگری فعالیت می کنم و در حال حاضر دارای مدرک مربیگری و داوری درجه 2 هستم.
وی افزود: هدف بنده کمک در راستای ارتقای ورزش می باشد و تلاش می کنم در جایگاه مربیگری به درجات بالاتر رسیده و حرفه ای تر به فعالیت خود ادامه دهم.

ما نیاز به حمایت داریم تا در سطح استان حرفی برای گفتن داشته باشیم
وی ادامه داد: مسابقاتی که در شهرستان برگزار می شود، صرفا جنبه بازی و سرگرمی ندارد و موجب پیشرفت ورزش والیبال در شهرستان می شود. پیشهاد بنده این است؛ که قبل از آغاز مسابقات مربی و داور در سطح بالاتر از مرکز استان بیاورند تا مربی ها را آموزش داده و یک بازی آموزی داشته باشند.
وی از مسئولین خواستار شد: انتظار می رود که برای رشته والیبال که رشته ای پرطرفدار در شهرستان می باشد، سالن مجزا و مجهزی برای بانوان اختصاص یابد.

ورزش به سن و سال نیست
سپس “زهرا خواجه مبارکه” یکی از والیبالیست ها بیان نمود: فعالیت خود در رشته والیبال را از دوران ابتدایی شروع نمودم و 7سال است که به طور حرفه ای و جدی بازی می کنم. زمانی که خود وارد این حرفه شدم. مدرسه یا آکادمی والیبال وجود نداشت و با عشق و علاقه فراوان که به والیبال داشتم تیم تشکیل داده و از راهنمایی مربیان در پیشبرد فعالیت خود استفاده نمودم.
وی در پایان گفت: سال گذشته تیم والیبال در رده سنی 9 تا14 سال در روستا مبارکه به مربیگری مهدوری شروع به کار کرد.

افسانه رنجبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا