نوبت به مردان دیپلماسی رسید

جنگی نابرابر آغاز شد؛ کشور متجاوز آمریکا با نیروهای نیابتی خود؛ مانند اسراییل و برخی از سران بی وجدان کشورهای حوزه خلیج فارسی تهاجمی تمام عیار، علیه ملت ایران و آرمان های انقلاب اسلامی رقم زدند. چنگ و دندان این جنایتکاران تا بدان جا پیش رفت که جان 168 کودک دبستانی و کادر مدرسه را گرفت و خوی ددمنشی تا آنجا پیش رفت که قائد عظیم الشان ایران و برخی دیگر از مسئولان و کارگزاران جمهوری اسلامی را به فیض شهادت رساندند.
بیگانه تصور کرد با شهید نمودن رهبر و سران جمهوری اسلامی می تواند درخت انقلاب اسلامی را از بیخ برکند؛ اما ساختار جمهوری اسلامی مانند سایر کشورها نیست و دیدیم نمایندگان مردم در مجلس خبرگان رهبری، رهبری جوان و مقتدر را انتخاب نمودند که ادامه دهنده راه و سلوک قائد شهید شدند.
ایران با رویکردی نوین، رژیم حقوقی جدیدی برای تنگه هرمز ترسیم کرد و مطمئنا این نظم جدید به قبل باز نخواهد گشت و بطور حتم انتقام خون شهیدان را خواهیم گرفت.
آمریکا با پنهان شدن در منطقه و تشکیل سپر انسانی دست به یاوه گویی زد که از طریق پیاده نظامش، می تواند ایران اسلامی را با چالش مواجه کند؛ اما بیگانه به عینه دید که غیور مردان و زنان شجاع انقلاب اسلامی چگونه با شبیخون او در حمله به نطنز، نقشه خام او را مهر بطلان زدند.
مردان و زنان ایران اسلامی و کودکان و جوانان همه با هم با مشت های گره کرده فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل و مرگ بر منافق سر می دهند و بدانند که امریکاییها هیچ گاه دستشان به تنگه هرمز نخواهد رسید.
ملت های مسلمان منطقه، به ویژه کشورهای خلیج فارس که خاک خود را به عنوان پایگاه در اختیار بیگانه قرارداده اند، باید بدانند که آمریکا هیچ گاه برای آنان، امنیت به ارمغان نخواهد آورد. این جمهوری اسلامی است که می تواند امنیت منطقه را تامین کند.
ایران اسلامی یکپارچه، آنچنان مقاومت و ایستادگی کرد که کفر جهانی مجبور شد تا با پیش کردن کشورهای مختلفی؛ پیشنهاد 10 ماده ایی ایران را ملاک عمل قرار دهد. هم اکنون مذاکرات ایران و آمریکا با میانجیگری دولت پاکستان در اسلام آباد این کشور در جریان است. امید آن که دولتمردان ایرانی در مذاکرات همان صلابتی به خرج بدهند که مردم عزیز در بیش از 40 شبانه روز نشان دادند و نگذاشتند تا خیابان ها خالی شود. نیروهای جان بر کف مسلح ما در میدان و مردم غیوردر خیابان! اکنون نوبت به دیپلمات ها و مردان سیاسی رسیده تا از این مذاکرات، پیروز بیرون بیایند. پیروزی که بطور حتم برای تک تک ایرانیان عزیز گوارا و شیرین خواهد بود؛ چرا که این مردان و زنان، همه دست در دست هم، از ملک و مملکت و کیان انقلاب اسلامی دفاع کردند! ایستادند و خم به ابرو نیاوردند! شهید دادند؛ ولی باز حاضر نشدند تا یک وجب از این آب و خاک را به بیگانه بدهند. این سنت الهی است که اگر مردمان دین خدا را که همان حق و آزادگی است، یاری کردند، خداوند هم آنان را یاری خواهد نمود. وعده الهی محقق گردیده و فروغ پر عظمتش، عالمگیر شده است.
امت اسلامی نباید در برابر این تهاجم و دودستگی در میان امت مسلمان، ساکت بنشینند! این دستور قرآن، کتاب الهی است که مسلمانان در برابر احوال یکدیگر نباید ساکت و موضع منفعل اتخاذ کنند.

دکتر محمد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌حسین تشکری بافقی صاحب‌امتیاز و مد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌یرمسئول
دکتر محمد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌حسین تشکری بافقی صاحب‌امتیاز و مد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌یرمسئول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا