بدون مجوز نمی توان گزارشی جهت چاپ ارائه نمود

 به گزارش پایگاه خبری افق بافق، در حاشیه افتتاح طرح گازرسانی به چاه‌های کشاورزی و چهار روستای گود گینستان در شهرستان بافق “سید جلال میرشمسی” سرپرست امور مهندسی و اجرای طرح‌های شرکت گاز استان یزد در تشریح طرح های مذکور گفت: طرح گازرسانی به چاه‌های کشاورزی شهرستان بافق با اجرای ۲۶ هزار متر شبکه توزیع و نصب ۳۰۰ عدد انشعاب مورد بهره ‌برداری قرار گرفت؛ ضمن اینکه طرح گاز رسانی به ۴ روستای گود گینستان این شهرستان نیز با اجرای ۵۵۰۰ متر شبکه توزیع و قابلیت نصب ۲۰ عدد انشعاب به بهره ‌برداری رسید.

سید جلال میرشمسی در ادامه افزود: با اجرای ۶۹۵ کیلومتر شبکه گازرسانی در شهرستان بافق و نصب ۱۲۹۴۶ عدد انشعاب و پذیرش ۲۲۳۳۲ مشترک، ۹۹/۶ درصد این شهرستان تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفته؛ ضمن اینکه در همین ایام دو واحد صنعتی موجود در منطقه نیز با اجرای ۷۸۰۰ متر شبکه توزیع به گاز طبیعی متصل شده است.

گاز دومین صنعت خطرناک بعد از انرژی هسته ای است
وی در پاسخ به این پرسش که چرا گازرسانی به روستا های شهرستان بافق زمان بر است؛ گفت: گاز دومین صنعت خطرناک بعد از انرژی هسته ای است؛ فشار گاز بالا است و نیاز است؛ که استانداردهای خاص رعایت شود.

برای پیشگیری از اتفاقات جبران ناپذیر باید تمام استانداردها رعایت گردد
وی افزود: بعد از نصب لوله های گاز باید تست پوشش، آب و فشار انجام شود و سپس فرایند گاز در شبکه ها انجام گردد.
وی بیان کرد: انجام این فرایند زمان بر است و بر اساس استاندارد های شرکت ملی گاز است؛ مثلا براساس 72 ساعت تست ها باید انجام شود و برای پیشگیری از اتفاقات جبران ناپذیر تمام استانداردها رعایت گردد.
وی تصریح کرد: شرکت گاز مجموعه ای است که همچنان زیرمجموعه وزارت نفت می باشد و هزینه های آن باید از این طریق صورت گیرد.
وی افزود: برای عملکرد هفته دولت که در حال حاضر 3 روز از آن گذشته هنوز مجوز وزارت نفت جهت ارائه گزارش عملکرد نیامده و بدون مجوز نمی توان گزارشی جهت چاپ ارائه نمود.

حدیث عباسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا