بازدید 4 ساعته فرماندار بافق از هفته نامه افق کویر

به گزارش پایگاه خبری افق بافق؛ روز دوشنبه 22 مردادماه 1403 «ابوالقاسم دهقان»، فرماندار شهرستان بافق، «محمد رحیمی پور»،بخشدار مرکزی و «علی حسن پور»، مدیر روابط عمومی فرمانداری، در محل دفتر هفته نامه افق کویر حضور یافتند. در این دیدار که نزدیک به  4 ساعت به طول کشید، فرماندار بافق از سابقه انتشار منظم این هفته نامه یاد کرد. وی گفت: این هفته نامه با کادری مجرب توانسته از موثرترین رسانه ها در سطح استان یزد باشد. وی تصریح کرد: هفته نامه افق کویر تنها مجموعه رسانه ایی مکتوب است که همچنان زنده و سرا پا است. وی تشریح کرد: شما یک کتاب 20 صفحه ایی را در هشت صفحه با مبلغ ناچیز می توانید مطالعه بکنید.

«محمد رحیمی پور»،بخشدار مرکزی بافق گفت: مطالبه گری حق مردم است . وی ادامه داد تبادل اطلاعات در بافق زیاد است. وی افزود: بخاطر معادنی که در سطح بافق زیاد است؛ این شهرستان مادر خرج سایر استان ها و کشور است .

دکتر «محمد حسین تشکری»، مدیر مسئول هفته نامه افق کویر؛ ضمن خیرمقدم به فرماندار شهرستان از وی به خاطر حضور در محل دفتر هفته نامه افق کویر تقدیر و تشکر نمود.

وی گفت: هفته نامه افق کویر در 13 دی ماه 1377 اولین پیش شماره آن منتشر شده است و با فراز و فرودهایی همراه بوده  و تاکنون بحمدا… منظم چاپ شده است.

تشکری افزود: اگرچه هزینه های وارده؛ از جمله افزایش نرخ کاغذ، چاپ و انتشار و خرید تجهیزات رایانه ای باعث بروز مشکلاتی شده است؛ ولی همچنان پابرجا ایستاده ایم.

وی بابیان این مطلب که نسخه الکترونیکی این هفته نامه در سال 1380 در اینترنت قرار داده شد، عنوان نمود: هفته نامه افق کویر تلاش نموده است تا جایگاه خود را علاوه بر نشریه کاغذی در فضای مجازی نیز حفظ کند

دکتر «محمد حسین تشکری»اظهار امیدواری کرد، تا با کمک فرماندار و مساعدت نهادهای مرتبط مشکلات این هفته نامه کمتر شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا