
به گزارش پایگاه خبری افق بافق؛ عصر روز جمعه، ۲۴ بهمن ماه 1404، یک سانحه رانندگی در جاده D19 شهرستان بافق رخ داد که منجر به مصدومیت سه نفر شد.
“عبداللهی”، رییس مرکز فوریت های شهرستان بافق، در گفتوگو با افق بافق اعلام کرد که حوالی ساعت ۱۸:۱۰ دقیقه جمعه، یک فقره تصادف در جاده D19 به مرکز فوریتهای پزشکی گزارش شد.
وی افزود: در این حادثه، دو دستگاه موتورسیکلت سنگین با یکدیگر برخورد نموده که متأسفانه؛ در نتیجه این تصادف، سه نفر مصدوم شدند.
رییس اورژانس تأکید کرد: بلافاصله سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام گردید. مصدومان ابتدا به بیمارستان ولیعصر (عج) منتقل شدند، اما به دلیل وخامت حال دو نفر از مصدومان، آن ها جهت ادامه درمان به مرکز درمانی تخصصی در یزد اعزام شدند.
“سرهنگ امیرحسین ترابی”، فرمانده پلیس راه، در گفتگو با خبرنگار افق کویر پیرامون این حادثه توضیح داد: پلیس راه در زمان وقوع، در جریان این تصادف قرار نگرفته است.
موتورهای سنگین غیرمجاز
“سرهنگ ترابی” تأکید کرد: استفاده از موتورسیکلتهای سنگین با حجم بالای ۲۵۰ سیسی «غیرمجاز» بوده و رانندگی با آنها ممنوع است.
توصیههای ایمنی
وی توصیه کرد: راکبان موتورسیکلتها حتماً گواهینامه مجاز موتورسیکلت را اخذ نمایند و در حین رانندگی، از کلاه ایمنی استفاده کنند؛ زیرا بخش عمدهای از صدمات در تصادفات موتوری مربوط به ضربه به سر است که کلاه ایمنی میتواند از آسیبهای جدی و حتی فوت جلوگیری نماید.
برخورد با متخلفین
رییس پلیس راه هشدار داد: شهروندان بافقی از استفاده موتورسیکلتهای غیرمجاز خودداری کنند، چرا که پلیس راه با شدت با راکبان این وسایل برخورد کرده و موتورسیکلتهای متخلف توقیف و به پارکینگ منتقل خواهند شد.

