عشق به موتور سواری و خانواده های نگران

به گزارش پایگاه خبری افق بافق؛ برخی از موتورسواران نه تنها موجب آزار و بی نظمی بیشتری هستند، انگار قوانین راهنمایی و رانندگی برای آنها نوشته نشده است؛ در پنجم خرداد 1402 دو نوجوان موتورسوار بر اثر بی احتیاطی واژگون شده و منجر به فوت یک سرنشین و مصدومیت شدید دیگری شد و این نابسامانی موتورسواران اعتراض خانواده ها و همسایه ها را به دنبال داشت:

یکی از ساکنین خیابان آتشنشانی گفت: پسر همسایه فقط 10 سالش بود که با دوستش سوار بر موتور شده و 20 دقیقه بعد این اتفاق افتاد؛ که راکب موتور سیکلت در کما است و سرنشین فوت شده است و همه همسایه ها ازاین حادثه بسیار متاثر شدند.
یکی دیگر از همسایه ها که تمایلی به معرفی خود نداشت گفت: زمانی که یک بچه جرات می کند بدون هیچ گونه ترسی موتور سوار شود چه کسی مسئول و پاسخگو خواهد بود؟ به پیست موتورسواران رفته آیا این پیست مسئول ندارد؟
در ادامه خانم 30 ساله بیان کرد: متاسفانه بسیار رایج شده است؛ که سر ظهر یا آخر شب ها نوجوانان سوار بر موتور شده و برای جلب توجه سر موتور را بالا می برند و بسیار رانندگی نامناسبی دارند مسئولین مربوطه باید این کارها را ساماندهی کنند.
وی ادامه داد: اگر نیروی انتظامی وارد عمل شود و پلاک های پر خطر را شناسایی نماید و اجازه تردد به آنها ندهد تا حدی این مشکل مرتفع می شود و همچنین جلساتی را به صورت گروهی در محلات برگزار نمایند بگذارند و با نوجوانان صحبت کرده و عواقب کارشان را به آنها گوشزد نمایند.
وی افزود با شروع فصل تابستان و تعطیلی مدارس این دغدغه برای خانواده ها وجود دارد؛ که فرزندانشان خدای نکرده این چنین اتفاقاتی برای آنها نیز صورت بگیرد؛ حتی دیده شده که بچه های 10یا 12ساله سوار ماشین شده و با سرعت زیاد از خیابان عبور می کنند.

گزارش: حدیث عباسی- حدیثه امیریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا