رشته کشتی بانوان نه تنها در بافق در یزد هم شناخته شده نیست

به گزارش پایگاه خبری افق بافق؛ خبرنگار افق بافق در این شماره با یکی از فعالین رشته کشتی گفتگو نموده است؛ که در ادامه می خوانید:
افق بافق: لطفاً خودتان را برای خوانندگان معرفی بفرمایید؟
“ریحانه رنجبر” متولد سال ۱۳۶۸ اهل و ساکن بافق هستم.
افق بافق: چگونه به ورزش علاقمند شدید؟
از کودکی ورزش کار می کردم. اوایل در رشته فوتسال فعالیت داشته و بعد هندبال کار نمودم بعد از مدتی نیز در رشته کاراته فعالیت داشتم و در رشته های شنا، ایروبیک، مچ اندازی، و طناب کشی کار نموده تا به رشته کشتی رسیدم. مسابقات آسیایی را که تماشا می کردم پیگیر شدم؛ که در شهرستان بافق اصلا کشتی بانوان است یا خیر؟ بعد از پیگیری های من گفتند اصلا در بافق رشته کشتی نیست؟ در سال ۱۳۹۶ که شروع به کار کردم تا بالاخره به یکی از مربیان به نام ” غریب گشته” که هم قهرمان آسیا و قهرمان جهان است رسیدم و در حال حاضر ۲ سال است؛ که جدی کار را دنبال می نمایم و استان یزد فقط دو مربی رسمی دارد.
افق بافق: در حال حاضر کجا تمرینات خود را انجام می دهید؟
در سالن کاراته آهنشهر در یک فضای خیلی کوچک فعالیت می نماییم شاگردانم با اینکه تازه شروع به کار کردند در اولین مسابقه ای که به مناسبت روز زن برگزار شد، شرکت نمودند یک نفر مقام اول و ۵ نفر مقام سوم کسب نمودند و در مسابقه بعدی که به میزبانی بافق به مناسبت دهه فجر و تولد حضرت امام علی(ع) بود، برگزار شد؛ که یک نفر مقام اول و چهار نفر مقام دوم و پنج نفر مقام سوم کسب نمودند و ۵ نفر به دور پایانی رسیدند.
افق بافق: آیا سخنی با مردم و مسئولین دارید؟
رشته کشتی بانوان نه تنها در بافق بلکه در یزد نیز شناخته نیست. از مسئولین می خواهم که از ورزشکاران حمایت کنند میزبانی مسابقات را داشته و دو نفر از داوران بین المللی نیز حضور داشتند و از مسئولین دعوت شد؛ اما هیچ کدام حضور نیافتند.

افسانه رنجبر

ارسال یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا