ظهور 4 پدیده در هندبال آقایان

 به گزارش پایگاه خبری افق بافق؛ هندبال یکی از نام آورترین ورزش های شهرستان بافق است؛ در این شماره خبرنگار افق بافق، با « مهدی دهقان زاده» رئیس هیئت هندبال شهرستان و مسئول کمیته استعداد یابی منطقه 8 کشور گفتگو نموده است.

سه سال حضور در لیگ برتر
دهقانزاده گفت: خوشبختانه با تدبیری که باشگاه سنگ آهن نموده است هندبال بانوان و آقایان فعال است و حتی هندبال بانوان پیشتاز است.
وی افزود: تیم هندبال بانوان در رده های نونهال مقام دوم کشوری ، در رده جوانان اول کشوری و نوجوانان مقام سوم کشوری را کسب نموده اند و همچنین تیم بانوان سه سال است که در لیگ برتر مسابقه می دهند.

ایجاد خودباوری تیم هندبال با حضور در تیم ملی
وی تصریح کرد: کار بسیار مهمی که انجام شده است در سال جاری حمایت گر تیم ملی هندبال شده است و مزایای بسیار خوبی برای باشگاه سنگ آهن به همراه داشت.
وی بیان کرد: سرمربی و سرپرست تیم و سه بازیکن از بافق در تیم ملی شرکت نمودند؛ که این باعث شد خودباوری در تیم ایجاد شود و غولی که در ذهن می پروراندند با شرکت در مسابقه های ملی شکست دهند و به خود ایمان داشته باشند.

درخشش بازیکن بافقی در برابر تیم کره
وی افزود: دروازه بان بافقی پنالتی تیم کره را گرفت؛ این خود موفقیت هایی را در ادامه خواهد داشت.
وی تصریح کرد: تیم ملی جزء چهار تیم برتر شد و به جام جهانی راه یافت؛ که در سال آینده در برابر سوئد بازی خواهند کرد.
مهدی دهقان زاده گفت: از تمام مدیرعاملان سنگ آهن، مخصوصا « مهدی منصوریان» رییس باشگاه سنگ آهن بافق و مدیرعامل شرکت سنگ آهن تشکر می کنم؛ وی خیلی روشنفکر و منطقی است؛ با دریافت دلایل منطقی موافقت نمودند که حمایت گر تیم ملی شوند.
وی با بیان اینکه هندبال آقایان و بانوان در منطقه اول است و در درجه کشوری قرار دارند؛ گفت: در رده دختران پنج تا مدرسه هندبال در کشور وجود دارد؛ باشگاه سنگ آهن بافق نیز دارای مدرسه است.

مدرسه هندبال باشگاه سنگ آهن دومین مدرسه در کشور
وی افزود: در پسران بیست مدرسه وجود دارد و مدرسه باشگاه سنگ آهن دومین مدرسه در کشور بوده است و در سال جاری درجه آن از دو به درجه یک ارتقا یافت.
دهقانزاده گفت: از سن 9 سالگی می توان ورزش هندبال را شروع کرد و نقطه پایانی ندارد.

حدیث عباسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا