فرماندار بافق: درباره اتفاق شب گذشته بلوار 15 خرداد بافق نیاز به بررسی بیشتر است

به گزارش خبرنگار هفته نامه افق کویر؛ صدای شلیک چند گلوله برخی از شهروندان واقع در بلوار 15 خرداد بافق را در شوک فرو برد. تنی چند از کسبه دکان خود را رها کرده و به دنبال منشا تیراندازی می گردیدند. خبرنگار هفته نامه افق کویر که از قضا در آنجا حضور داشت مشاهده کرد که یک دستگاه خودرو داخل کوچه ایی بن بست شد و در تعقیب آن نیز خودرو پلیس هم وارد گردید و ناگهان تیراندازی هوایی صورت گرفت.
صبح روز پنج شنبه، برای اطلاع بیشتر از این موضوع با فرماندار و معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری بافق گفتگویی صورت گرفت. «ابوالقاسم دهقان»، فرماندار بافق به رغم مشغله زیاد در این باره، فقط به چند جمله اکتفا کرد و گفت: درباره موضوع شب گذشته، واقع در بلوار 15 خرداد؛ هنوز به دیدگاه واحدی نرسیده ام و نیاز به بررسی بیشتری است تا بصورت دقیق مساله برایم واضح و مبرهن بشود. رئیس شورای تامین شهرستان بافق افزود: دستور ویژه ایی به دستگاههای مرتبط صادر کرده و به محض نتیجه گیری و قطعیت لازم در این خصوص اطلاع رسانی لازم صورت خواهد گرفت. معاون سیاسی و امنیتی بافق هم درباره این اتفاق گفت: برای اطلاع بیشتر، مساله را، خبرنگاران از طریق نیروی انتظامی پیگیر بوده و حاضر نشد تا در این باره توضیحات بیشتری ارائه دهد.
شایان ذکر است؛ برخی از منابع هم از اختلاف دو یا چند نفر در این میان گفتند که پلیس برای فیصله دادن به موضوع وارد شده و در دفاع از خود اقدام به شلیک چند تیر هوایی نموده است.

حدیث عباسی- حدیثه امیریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا