رئیس سابق سازمان قضایی نیروهای مسلح استان یزد: نرخ وقوع جرم در نیروهای مسلح پایین است.

رئیس سابق سازمان قضایی نیروهای مسلح استان یزد با بیان اینکه نیروهای مسلح ما پاک دست ترین نیروهای مسلح دنیا هستند گفت: نرخ وقوع جرم در نیروهای مسلح پایین است.
مهدی تشکری، رئیس سابق سازمان قضایی نیروهای مسلح استان یزد در آیین تکریم و معارفه رئیس سابق و جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح استان یزد که با حضور حجت الاسلام والمسلمین۷ احمدرضا پور خاقان، رئیس محترم سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور، استاندار یزد، فرماندهی سپاه الغدیر استان یزد و سایر مسئولان برگزار شد انتصابات جدید در دادگستری و سازمان۷ قضایی را تبریک گفت.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح کشور ما جزو دست‌پاک‌ترین نیروهای مسلح در دنیا هستند گفت: نرخ وقوع جرم در بین نیروهای مسلح ما ناچیز است، اگر خطا و ارتکاب به جرمی بوده است به دلیل ستیز با قانون و گریز از اجرای قانون نبوده است بلکه ناشی از جهل به قانون بوده است که در این راستا باید آگاه‌سازی، تبیین و سطح آشنایی با قانون افزایش یابد.

رئیس سابق سازمان قضایی نیروهای مسلح استان یزد با بیان اینکه تأمین امنیت مقوله چند بعدی و پيچيده است گفت: تلاش‌های زیادی توسط همکاران سازمان قضایی برای حفظ جایگاه سازمان قضایی و نیروهای مسلح شده است و از همه همکاران و همراهی‌ها جای تقدیر است.

تشکری در ادامه به سابقه فعالیت خود در استان‌های کرمان، اصفهان، خوزستان و یزد اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا