اهم فعالیت های یک ساله اداره برق شهرستان بافق

به گزارش پایگاه خبری افق بافق؛ “علی رضا دهقان” در سال 1389 در واحد بهره برداری مدیریت توزیع برق شهرستان بافق مشغول به کار و از خرداد ماه سال جاری به عنوان مدیر توزیع برق شهرستان بافق منصوب شد.
وی عنوان کرد: مجموعه توزیع برق تمام تلاش خود را جهت تامین برق پایدار و مطمئن و با کیفیت به همشهریان می کند تا کمترین نارضایتی را به دنبال داشته باشد.

عمده علت خاموشی بلوار ها سرقت کابل و حفاری های بدون هماهنگی است
وی در مورد خاموشی معابر، بلوار های سطح شهر گفت: خاموشی به صورت کلی وجود ندارد و عمده علت خاموشی بلوار ها سرقت کابل توسط سارقین و حفاری های انجام شده بدون هماهنگی است و همچنین با توجه به کابل های روشنایی که در وسط بلوار قرار دارد ، اصولاً عیب یابی و رفع عیب چند روزی طول می کشد.
وی در ادامه اظهار کرد: از کلیه همشهریان عزیز تقاضا دارم کلیه خاموشی های مربوط به منزل و معابر را از طریق اپلیکیشن “برق من” و تماس با 121 اطلاع رسانی کنند تا همکاران هرچه سریعتر نسبت به اصلاح و وصل برق اقدام نمایند و از تماس با همکاران جهت درخواست خود، خودداری فرمایند.
وی افزود: جهت انجام به موقع درخواست خود به جای استفاده از فضای مجازی درخواست خود را از طریق سامانه های 121 و اپلیکیشن برق من اقدام نمایند.

وی تاکید کرد: همکاران فقط درخواست های ثبت شده در سامانه 121 را پیگیری و جهت رفع مشکلات اقدام می نمایند.
اهم فعالیت های یک ساله اداره برق شهرستان بافق
وی در ادامه اقدامات انجام شده طی یک سال اخیر را بدین گونه عنوان نمود:
احداث 26 دستگاه پست هوایی که 11 دستگاه در مناطق دارای افت ولتاژ قرار دارد.
احداث 17 کیلومتر شبکه فشار متوسط.
احداث هشت کیلومتر شبکه فشار ضعیف.
احداث 1کیلومتر شبکه روشنایی.

حدیث عباسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا