تاکید امام جمعه بافق بر اعمال مزایای شهر‌های گرمسیری به مردم

به گزارش پایگاه خبری افق بافق به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، امام جمعه بافق در جمع نمازگزاران با اشاره به گرمی بیش از حد هوای این شهرستان گفت: در این چند روز هوای استان یزد بسیار گرم شده است و من خطاب به مسئولین در مرکز استان می‌گویم که اگر تازه هوای شهرتان داغ شده، هوای بافق از اردیبهشت ماه تاکنون همین گونه است.

حجت الاسلام حسینی افزود: مسئولان قوانین اداره برق و گاز برای شهر‌هایی با این بیشینه دما را برای بافقی‌ها اعمال کنند و مزایای خاص را برای شهرما قائل شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه دولت زمانی می‌تواند موفق باشد که قوه مقننه و قوه قضاییه، همراه دولت و نظام باشد گفت: هر سه قوا باید همراه، همدل و دلسوز همدیگر باشند چراکه اگر بخواهند سنگ اندازی کنند، قطعا پیشرفتی نخواهیم داشت.

امام جمعه بافق افزود: رئیس جمهور منتخب باید کابینه خود را انتخاب کند و اگر مجلس سنگ اندازی کند، کار کشور زمین می‌ماند.

او افزود: رهبر معظم انقلاب تاکید کردند خیلی سریع مسئله رأی اعتماد وزرا حل شود و به رئیس جمهور منتخب گفتند افرادی انقلابی، دلسوز، دشمن شناس و کار بلد انتخاب و فراجناحی عمل کند و دلسوز تمام کشور باشد.

حجت الاسلام حسینی گفت: نظام ما کار آمد است و این مسئولین هستند که گاهی کار آمد نیستند، اگر برخی کار کنند و برخی کوتاهی کنند، اوضاع همین طور ثابت خواهد ماند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا