کمبود آرد در نانوایی های شهرستان بافق

به گزارش پایگاه خبری افق بافق؛ یکی از نانوایی های شهرستان بافق نسبت به تقسیط سهمیه خود ابراز گلایمندی کرد و از خبرنگار افق کویر خواستار شد تا برای تهیه گزارش به نانوایی وی مراجعه نماید.خبرنگاران هفته نامه افق کویر به سراغ وی رفته و در مورد مشکلاتی که نانواها با آن روبرو هستند گفتگو نمودند که در ادامه می خوانید:
ابتدا شاطر ” اصغر قاسمیان” گفت: 41 سال است که در نانوایی فعالیت دارم و چندین سال در جنگ و جبهه حضور داشته و بدنم پر از ترکش است نانواها با کمبود نیروی کار روبه رو هستند و در حال حاضر حدود 3 ماه است که همسر بنده در گرمایی که شهرستان با آن روبه رو بود در کنار تنور نانوایی مشغول به کار است و شاگرد برای نانوایی وجود ندارد.

سهمیه آرد مرا کاهش دادند
وی ادامه داد: سهمیه آرد نانوایی مرا کاهش دادند و فقط شیفت های عصر پخت نان داشته و نانوایی های دیگر سهمیه آرد آن ها 2 برابر نانوایی بنده شده است.
وی افزود: بنده هیچ زمانی دنبال امتیاز و سهمیه نبودم؛ اما نباید ناعدالتی وجود داشته باشد؛آیا این درست است که یک زن در گرمای سوزان و طاقت فرستا در نانوایی مشغول به کار باشد؟.
نانوا ادامه داد: مشکلات زیاد است اگر نانی که می پزیم بیشتر از 10 دقیقه بماند مردم نمی پذیرند و می گویند بیات شده است.

مدت ها باید در صف انتظار دریافت نان باشم
در ادامه به گفتگو با تعدادی از مردم که در انتظار بودند پرداختیم؛ که یکی از مشتری ها بیان کرد: به هر کدام از نانوایی ها که می رویم می گویند آرد نداشته و مدت ها باید در صف انتظار دریافت نان باشم.
مشتری چهل ساله بیان کرد: الآن ساعت ده و نیم صبح است از صبح تا به الآن به هر کجا که رفتم نانوایی ها بسته بود که به این مکان برای دریافت نان آمدم.
یکی دیگر از مشتری ها بیان کرد: الآن فصل خرما چینی و پسته چینی بوده و برای تهیه نان کارگر به مشکل برخورده ایم باید مسئولین به این موارد توجه نیز داشته باشند و در سهمیه نان لحاظ گردد.
خبرنگار افق کویر از مسئول مربوطه خواست که چگونگی تخصیص سهمیه آرد به نانوایان و همچنین عواملی که باعث کاهش و یا افزایش سهمیه نانوایان می شود را ارائه دهد که در شماره بعدی هفته نامه افق کویر به محض دریافت درج خواهد شد.

حدیث عباسی_ حدیثه امیریان|

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا