وقت وفاق است و همدلی

دولت چهاردهم با شعار وفاق و همدلی توانست با ۵۳٫۷ آراء در مرحله دوم؛ ریاست جمهوری را از آن خود کند و برای عملی کردن این شعار از تمامی سلیقه ها و گرایش ها جهت تشکیل کابینه دعوت کرد. این ترکیب توانست از مجلس شورای اسلامی رأی اعتماد اخذ کند. به تناسب نیز هر کدام از وزارتخانه ها هم ملاک انتخاب مدیران را بر اساس شایستگی و لیاقت و کاردانی افراد گذاشتند. اکنون نوبت به استانداران رسیده است و آنان یکی پس از دیگری ار طرف هیئت دولت مامور می شوند تا به عنوان بالاترین مقام عالی دولت در استان ها مشغول به کار شوند. برای استان یزد نیز پس از کش و قوس ها و رایزنی های فراوان «محمد رضا بابایی» به عنوان نماینده دولت و استاندار جدید استان یزد انتخاب شد.

بابایی از آزادگان سرافراز دفاع مقدس و دارای سوابق مدیریتی در طول دوره خدمت خود در استانداری و شرکت آب منطقه ایی یزد بوده و گزینه شایسته و لایقی برای نماینده عالی دولت محسوب می شود.
بطور حتم بافق هم شاهد تغییرات در سطوح مختلف خواهد بود؛ پس چه بهتر که جریانات و طیف های سیاسی شهرستان از همین ابتداء بر سر گزینه های شایسته و لایق که هدفش خدمت به مردم و شنیدن حرف های مردم باشد اجماع نظر داشته و به دور از حاشیه سازی گزینه های خود‌ را معرفی کنند؛ ناگفته نماند وقتی که فرد مورد نظر انتخاب و تعیین شد همه خطوط و جریانات فکری شهر او را در اجرای برنامه های توسعه ایی بافق، کمک کنند.

بافق دارای استعداد و ظرفیت های بالایی است که در صورت برنامه ریزی و تعیین اهداف کوتاه مدت و بلند مدت می تواند منشاء اثرات مفیدی برای کشورمان ایران اسلامی گردد و مسلما مشکلاتی که هم اکنون با آن گریبانگیر بوده؛ از جمله بخش معادن به عنوان بزرگترین قطب تولیدی کشور، ساماندهی شرکتهای پیمانکاری که هر کدام سرمایه های عظیمی در طول خدمت خود کسب کرده اند و نظارت مستمر بر آنان، وضعیت نظام درمان بافق و قول های بر زمین مانده،تعیین روسای تازه نفس برای ادارات و نهادهای بافق، ساماندهی وضعیت خوراک پایدار برای مهم ترین بنگاه معدنی بافق، ساماندهی مراکز آموزش عالی و آموزش و پرورش، تسریع در ساخت و عملیاتی طرح جوانی مسکن و …، پیشنهاد و‌ تعیین مدیران لایق و دلسوز برای شرکتهای معدنی منطقه، کاهش و حذف مدیرانی که هنوز در شهرستان اسکان پیدا نکرده و ترجیح می دهند تا روزانه دو بار در مسیر یزد و بافق تردد کنند.
امید است تا شعار وفاق و همدلی در شهرستان ها هم بیش از پیش به منصه ظهور برسد.

دکتر محمد حسین تشکری صاحب امتیاز و مدیر مسئول
دکتر محمد حسین تشکری صاحب امتیاز و مدیر مسئول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا