نیاز ۷۸۰ میلیاردی برای طرح‌های آموزش و پرورش بافق

سرپرست فرمانداری بافق گفت: با در نظر گرفتن چشم انداز ۲۰ ساله، بیش از ۷۸۰ میلیارد تومان برای ۱۴ طرح نیمه تمام آموزش و پرورش و شروع طرح‌های جدید اعتبار لازم است.  

به گزارش پایگاه خبری افق بافق به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ ابوالقاسم دهقان سرپرست فرمانداری بافق در نشست علنی سومین دوره مجلس دانش آموزی شهرستان گفت: تا شروع سال تحصیلی جدید لازم است برای بازسازی و مرمت برخی مدارس، تکمیل مدارس نیمه ساز و جایگزینی آن‌ها به جای مدارس فرسوده و همچنین تکمیل اردوگاه و مجتمع‌های آموزشی و ورزشی اقدام شود.

او خاطرنشان کرد: از محل مسئولیت‌های اجتماعی معادن شهرستان و نیز عوارض فروش، ۲۲۰ میلیارد تومان اعتبار، برای تکمیل چهار مدرسه نیمه ساز و بازسازی‌های مدارس تا اول مهر درنظر گرفته شده است.

دهقان عنوان کرد: قرار شد جلسه‌ای با حضور استاندار و معادن گذاشته، چشم انداز ۲۰ ساله‌ای برای آموزش و پرورش شهرستان دیده و برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام و آغاز طرح‌های جدید آن و دیگر طرح‌های شهرستان برنامه‌ریزی شود.

او تصریح کرد: باتوجه به پیش بینی کارشناسان آموزش و پرورش شهرستان و درنظر گرفتن چشم انداز ۲۰ ساله، بیش از ۷۸۰ میلیارد تومان برای ۱۴ طرح نیمه تمام آموزش و پرورش و آغاز طرح‌های جدید آن اعتبار لازم است.

 ۲۰ درصد مدارس شهرستان بافق تخریبی یا نیازمند مرمت هستند که این یعنی هشت مدرسه تخریبی است و حدود ۹ مدرسه نیاز به مقاوم سازی دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا