نبستن کمربند باعث فوت افراد سانحه دیده شد

 به گزارش پایگاه خبری افق بافق؛ سرهنگ ” ابوالفضل رعیت” رئیس پلیس جاده بافق_بهاباد در رابطه با تصادفات هفته گذشته گفت: در هفته ای که پشت سر گذاشتیم متأسفانه شاهد وقوع 3 فقره تصادف منجربه فوت بودیم.

واژگونی یک دستگاه خودرو در مسیر بافق به کوشک
رعیت اظهار داشت: در واژگونی یک دستگاه خودرو در مسیر بافق به کوشک یک نفر در محل فوت و سرنشین آن به شدت مصدوم و از طریق اورژانس به مرکز درمانی منتقل گردید؛ متأسفانه وی هم فوت کرد.

واژگونی خودرو در مسیر بافق یزد
سرهنگ رعیت در تشریح تصادف دوم اظهار داشت: در تاریخ 14 شهریورماه واژگونی یک دستگاه پراید در مسیر بافق _ یزد محدوه ذوب روی یک نفر در محل فوت می نماید .
رعیت اظهار داشت: در تصادف سوم راننده موتور سیکلت در جاده d19 به کامیون برخورد و در اثر ضربه وارده در محل فوت می کند.
وی توصیه نمود: افرادی که در مسیر بافق _ کوشک تردد می‌کنند به دلیل انجام عملیات روکش آسفالت و خط کشی مجدد با سرعت مطمئن برانند به ویژه در هنگام شب که از دید کافی برخوردار نیست.

به دلیل پیچ ها و سراشیبی بسیار زیاد امکان تصادف زیاد است
وی افزود: مسیر بافق- کوشک و سبزدشت از علایم راهنمایی و رانندگی برخوردار نیست و به دلیل پیچ ها و سراشیبی بسیار زیاد امکان تصادف زیاد است، باید با دقت و سرعت مطمئن رانندگی کنند.

نبستن کمربند باعث فوت افراد سانحه دیده شد
وی بیان کرد: متأسفانه فوتی های این چند فقره تصادف به دلیل نبستن کمربند ایمنی بوده است؛ که باعث پرتاب شدن از خودرو به بیرون شده است؛ اگر کمربند ایمنی را بسته بودند امکان داشت با خسارات و جراحت جزئی و سطحی روبه رو شوند.

جریمه کمربند ایمنی 150 هزار تومان شده است
وی در انتها متذکر شد: رانندگان و سرنشینان در جاده های بین راهی کمربند ایمنی خود را ببندند و توجه داشته باشند که جریمه کمربند ایمنی درحال حاضر 150 هزار تومان شده است.
وی تصریح کرد: اگر برای برخی شهروندان رعایت مقررات زیاد اهمیت ندارد، حداقل به خاطر حفظ جان و ضرر مالی کمربند ایمنی را ببندند.
وی در پایان عنوان کرد: بدون هیچ اغماضی با متخلفین برخورد خواهد شد.

حدیث عباسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا