مسابقه دزد بادکنک ها ویژه اسکیت بازان بافقی

 به گزارش پایگاه خبری افق بافق؛ مسابقات اسکیت با شور و هیجان بچه ها روبرو بود فضای سالن از جیغ و شادی بچه ها پرشده بود و اسکیت بازان در محوطه خود به دنبال ترکاندن بادکنک های همدیگر بودند ذوق در چشمان آن ها گویا بود که خیلی دوست دارند و در حال تلاش برای برنده شدن هستند. چه خوب است که با برگزاری این چنین مسابقاتی، شادی را برای کودکان فراهم می کنند و آموزش می بینند که هدف داشته باشند و برای هدف خود بجگند تا موفق شوند.خبرنگار ما در سالن مسابقات حضور داشته و با مسئول برگزاری مسابقات و اسکیت بازان به گفتگویی پرداخته است که در ادامه می خوانید.

مسابقات اسکیت بادکنک ها طراحی کادر هیئت است

” احمد پاکزاد ” مربی تیم اسکیت گفت: مسابقات اسکیت در تاریخ هفدهم مرداد ماه سالجاری در ورزشگاه شهدای مبارکه برای تشویق اسکیت بازان در تابستان در کلاس ها حضور بعمل می آوردند و انگیزه این مسیر برای آن ها باشد. با حضور ۵۰نفر شرکت کننده برگزار شد.
وی بیان کرد: این مسابقات طراحی کادر هیئت اسکیت شهرستان بافق بوده است و در دیگر شهرستان های استان این بازی انجام شده است. این بازی ها در سبک بازی به عنوان مسابقه برگزار می کنیم و به اسکیت بازانی که برنده می شوند به رسم یاد بود حکم و هدایایی به آنها اهدا می گردد.
به سراغ اسکیت بازان می رویم.

هدفم در آینده مربیکری اسکیت است

“ ابوافضل برزگری “ گفت:پنج سال که اسکیت بازی می کنم و در حال حاضر ۱۵سال دارم.چندین مقام های اول و دومی دارم .شروع کلاس هایم با پسرخاله و دخترخاله ام بود که من ادامه دادم و آنها رها کردند .هدفم در آینده مربیگری است.
“ حنانه دهقان “ گفت: چندماهی است که در کلاس ها شرکت کردم قبلا شرکت کرده بودم و دیگر ادامه ندادم که تصمیم گرفتم و باز شروع کردم و می خواهم در مسابقات شرکت نمایم و مقام اول کسب کنم.
“ سارا خارنگی “ گفت: شش سالی است که اسکیت بازی می کنم قبلا مربی من خانم رستگاری بود ۳مدال کسب کردم .از اینکه این چنین مسابقاتی برگزاری می کنند حس خوبی دارم و آماده رقابت هستم و می خواهم مقام اولرا کسب کنم. در رشته هندبال فعالیت می کنم وتا زمانی که بتوانم این ورزش را ادامه می دهم.
“پرنیان دهقان “گفت: شش سال است که در ورزش اسکیت فعالیت داریم و خیلی راضی هستم و عناوین زیادی کسب نمودم.

گزارش: افسانه رنجبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا