مسئولین شهرستان به کمک اداره ورزش وجوانان شهرستان بیایند

 به گزارش پایگاه خبری افق بافق؛ خبرنگار ما یکشنبه 3 تیرماه با “سمیه ایزدیان”، رئیس اداره ورزش و جوانان به گفتگو پرداخت که در ادامه می خوانید:
ایزدیان درباره فعالیت هایی که در اداره ورزش و جوانان انجام می شود به صحبت پرداخت و گفت: هدف من توسعه ورزش شهرستان و توجه به خواسته های به حق ورزشکاران از طریق توسعه زیرساخت ‌ها و توجه به امور زیربنایی و عمرانی است.
وی ادامه داد: اگر زیر ساخت مناسبی نداشته باشیم، نه در بعد عمومی و‌ همگانی ورزش و نه در سطح قهرمانی کاری از پیش نمی بریم.
وی بیان کرد: اولویت لازمه پرورش قهرمان، زیرساخت است.

قدمت 50 ساله ساختمان کنونی اداره ورزش و جوانان
وی افزود: ساختمان کنونی اداره ورزش وجوانان بافق حدود ۵۰ سال قدمت دارد و به نام مجموعه ورزشی تختی است نه اداره ورزش وجوانان ضمنا این ساختمان بسیار فرسوده و با توجه به جمعیت امروز تناسب آن با فعالیت‌های ورزشی وجود ندارد.
وی گفت: اکنون احداث ساختمان اداری ممنوع است، مگر اینکه ارگانی ساختمان اداری نداشته باشد.
وی عنوان کرد: از برنامه های من ایجاد ساختمان اداری و اتمام طرح سالن اختصاصی ژیمناستیک است که در دوره قبلی مدیریت بنده اعتباری بالغ بر 200 میلیون تومان از وزارت نفت جذب شد و این مبلغ صرف ایجاد فنداسیون و اسکلت شد و می توان گفت حدود 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و هم اکنون چند میلیاردی برای اتمام این طرح تخصیص یافته و ابلاغ اعتبار شده و مناقصه سالن ژیمناستیک برگزار شده و مراحل پایانی تعیین پیمانکار طی می شود و با توجه به قول‌های داده شده امیدواریم تا آخر سالجاری افتتاح شود.

مسئولین شهرستان به کمک اداره ورزش وجوانان شهرستان بیایند
وی در پاسخ به این پرسش ” برای آینده ورزش شهرستان چه برنامه های دارید؟” گفت: با توجه به‌ رسالتی که در اثر ادغام سازمان ملی جوانان با اداره ورزش وجوانان برایش ایجاد بها دادن به خواسته های جوانان این قشر بسیار پر انرژی و آینده ساز نیاز به توجه جدی دارند که از همه مسئولین شهرستان در خواست دارم به کمک اداره ورزش وجوانان شهرستان بیایند و برای اینکه شهری سالم و عاری از هرگونه مشکلات و آسیب های اجتماعی داشته باشیم و به تبع آن نیروهای کارآمد و سالمی تربیت کنیم مشکلات ورزشی و اساسی جوانان را جدی بگیرند.
وی در ادامه بیان کرد: بنده برای اداره ورزش و جوانان بسیار تعصب دارم، روزانه افراد بسیار زیادی به این اداره مراجعه می نمایند که خواسته های متنوعی دارند و بخش زیادی از این خواسته ها در زمینه ورزش و بخشی در خصوص امور جوانان است، که باید عرض کنم به علت کمبود بودجه شرمنده این عزیزان هستیم.

ای کاش سازمان ورزش و جوانان ادغام نشده بود
او افزود: ای کاش سازمان ورزش و جوانان ادغام نشده بود؛ و این حجم زیاد کار با نبود اعتبار و کمبود نیروی انسانی در یک اداره متمرکز نمی شد. در جهت کاهش مشکلات مزبور نیازمند یاری مسئولین شهرستان در مسیر توسعه ورزش و امور جوانان هستیم.
ایزدیان یادآور شد: رشته های مختلف ورزشی شهرستان پیشرفت چشمگیری داشته اند، و هروز شاهد موفقیت تیم ها و افراد در سطوح استانی و‌ ملی و بین المللی هستیم.
وی در ادامه گفتگو عنوان کرد: در اکثر رشته های ورزشی نخبگان زیادی داریم؛ ولی با کمبود مربی به روز روبرو هستیم و باید از مرکز استان بعضا از تهران مربی دعوت نمود که هزینه بسیار سنگینی دربردارد.
ایشان بار دیگر موفقیت های مختلف در میادین ورزشی را مایه افتخار شهرستان دانسته و تاریخ سازی اولین بانوی بافقی (سرکار خانم مبینا فلاح ) و کسب مقام نایب قهرمانی جهان و راهیابی به المپیک پاریس را به جامعه ورزش شهرستان مجددا تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد که این موفقیت با کسب مدال المپیک همراه شده و دل میلیون ها ایرانی شادتر گردد .
وی درباره مجموعه ورزشگاه تختی گفت: برای مجموعه ورزشی اعتباراتی جهت ایجاد رختکن و سرویس های بهداشتی در نظر گرفته شده، که باید روند قانونی آن طی شود.
وی ادامه داد: برای ایجاد سکوی تماشاگران فوتبال نیز پیگیر هستیم تا حداقل یک ساماندهی شود.
رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق تصریح کرد: پیست دو و میدانی نیازمند “تارتان” است که نیاز به اختصاص هزینه زیادی دارد.

اگر ورزشکار یا قهرمانی ناراضی هست به او حق می دهم
وی یادآور شد: 80 تا 90 درصد مشکل اداره اعتبارات است اگر ورزشکار یا قهرمانی ناراضی هست به او حق می دهم.
وی برای پیست موتور سواری و اتومبیلرانی شهرستان عنوان کرد: قبلا جنب تفرجگاه آبشار پیست موتور کراس افتتاح شد که قسمتی از آن در طرح “اقدام ملی” قرار گرفت و متاسفانه تحویل هیئت موتور سواری نشد.
ایزدیان ادامه داد: با پیگیری از طریق معاون عمرانی فرمانداری مقرر شد مکانی برای علاقمندان اختصاص یابد تا این کمبود نیز مرتفع شود.
ایزدیان در پایان اظهار کرد: در جاده بافق سیریز قطعه زمینی جهت این امر پیشنهاد شده که در مرحله تایید کارشناسان قرار گرفته است.
ایزدیان در پایان ضمن تشکر از نشریه وزین افق کویر اعلام نمود که اداره ورزش و جوانان شهرستان نیازمند عزم و اراده و کمک تمامی مسئولین شهرستان است که امیدورام با توجه به ظرفیت بالای شهرستان موفقیت ورزشکاران و قهرمانان زیادی را در سطوح بالای جهانی شاهد باشیم.

حدیثه امیریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا