مسئولین توپ پاسخ گویی را پاس می دهند

به گزارش پایگاه خبری افق بافق؛ ساکنین روستا حسین آباد گلایمندی خود را در مورد سرقت های پی در پی گوسفندان به هفته نامه افق کویر اعلام نمودند؛ بنابراین خبرنگاران در این مورد گزارشی تهیه نمودند؛ که در ادامه میخوانید:
یکی از شهروندان گفت: در روستا ” حسین آباد” سرقت زیاد شده است در یک شب از طویله 2 گوسفند و از طویله عمویم 5 گوسفند به سرقت رفته است.
وی ادامه داد: برای هم روستائیان دیگر همین اتفاق رخ داده است؛ تاکنون متأسفانه این سارقین به دام نیافتاده اند.
وی گفت: برخی از مسئولین می گویند در حال پیگیری هستیم و سارقان نیز دستگیر خواهند شد.
وی بیان کرد: اوایل اردیبهشت 1402 گوسفندان به سرقت رفتند و در حال حاضر به هیچ نتیجه ای حاصل نشده است.
وی افزود: دزدان خیلی شجاع و نترس شدند! داخل طویله یکی از گوسفندان را ذبح نموده و با خود بردند.
وی برای نصب دوربین گفت: در صورتی می توان این کار را انجام داد که فضای باز کمتری داشت در منطقه ای هستیم که هیچ امکاناتی به آن تعلق نگرفته است در صورتی که صدر اباد و حاجی آباد اغلب امکانات را دارند.
وی با بیان اینکه روستای حسین آباد منطقه کشاورزی است گفت: خانواده شهدا در این روستا حضور دارند و به محدوده شهر نیز نزدیک است؛ اما هیچ امکاناتی ندارد و مسئولین توجه ای به این مکان ندارند؛ وضعیت جاده بسیار نا مناسب است و باعث خسارات زیادی به وسایل نقلیه می شود.
وی بیان کرد: افرادی هستند که می خواهند به این منطقه ضربه بزنند و نمی خواهند این منطقه پیشرفت نمایند.
برخی مسئولین توپ پاسخ گویی را به این طرف و آن طرف پرت می کنند
وی افزود: حضور غریبه ها در این منطقه زیاد شده است و حتما به نصب دوربین نیاز خواهیم داشت هر چند که یکی از آشنایان دوربین نصب نموده بود؛ اما دوربین ها را شکسته و بردند. مسئولین باید بیشتر پیگیر باشند و در صحرا هزینه های زیادی نموده که نیاز به مراقبت دارد چرا که اگر پول باشد در کارت است و اگر طلایی وجود داشته باشد در بانک است ولی فردی که دام دارد اگر 10 راس گوسفندش به سرقت رود 100 میلیون تومان خسارت می بیند و در حال حاضر برخی مسئولین توپ پاسخ گویی را به این طرف و آن طرف پرت می کنند
سرقت 20 راس گوسفند
رضا کارگران در ادامه گفت: از شب 19 ماه رمضان1402 نزدیک به 20مورد دزدی صورت گرفته است از من 4 راس و از همسایه من 7 رأس گوسفند به سرقت رفته است و همچنین از برادر زاده ام دو راس به سرقت شده است و …
رضایت شهروندان باعث آزادی سارقین است
وی افزود: دوربین های سطح شهر را بررسی نموده که بیان شد خاموش است و چون مردم رضایت می دهند سارقین آزاد هستند و به کار خود ادامه می دهند و گوشت ها را ارزان می‌فروشند.
یکی دیگر از شهروندان گفت: دلایل این دزدی ها وجود غیر بومی ها است و برخی از این سارقین همان کارگرهایی هستند که در صحرا کار می کنند و به علت نبود کارگر مجبور هستند از غیر بومی ها برای انجام کارهای خود استفاده کنند که این موضوع تبعاتی به دنبال دارد.
وی گفت: مسئولین طرحی بیاندیشند و گشت ها را افزایش دهند.
وی در ادامه بیان کرد سرقت فقط مختص گوسفندان نیست؛ بلکه کابل های برق کارگاه های صنعتی نیز به سرقت برده شده است شهر به این کوچکی نباید دزدی های این چنینی مکرر صورت گیرد.

حدیث عباسی- حدیثه امیریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا