مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق: منابع مالی به درستی تزریق شود

 به گزارش پایگاه خبری افق بافق؛ ” مهدی منصوریان” رییس باشگاه سنگ آهن در گفتگوی تلفنی با خبرنگار افق کویر عنوان نمود: دو و میدانی یکی از رشته های ورزشی است که نیازمند برنامه ریزی منسجم به منظور برداشتن موانع بوده تا بتوانند در آینده نزدیک شاهد حضور دو و میدانی کاران، در سطح ملی و بین المللی باشیم.
وی در ادامه یکی از مشکلات ورزش دو ومیدانی را عدم وجود زمین مناسب برای دو و میدانی دانست و گفت: ورزشکاران برای تمرین به شهر یزد مراجعه می کنند.
وی در خصوص رشته های رزمی بیان کرد: هم اکنون دو نفر از جودوکار ها در سطح ملی هستند، به یقین در آینده چند ملی پوش در رشته ورزشی کاراته خواهیم داشت، همچنین این اتفاق در ورزش تکواندو نیز رقم خواهد خورد.

استان یزد به شهرستان بافق نگاه ویژه ای داشته باشد
وی ادامه داد: شهرستان بافق نسبت به جمعیت کمی که دارد؛ اما بیشترین ملی پوش را در بر داشته است، پس باید استان یزد به شهرستان بافق نگاه ویژه ای داشته باشد و این را بداند که این شهر دارای چنین ورزشکارانی هست، به یقین در سال های آینده حرف های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.

منابع مالی به درستی تزریق شود
وی ابراز امیدواری کرد: باشگاه آهن برنامه های خوبی در آینده دارد، تاکنون تعاملاتی با فدراسیون ها و وزارت ورزش انجام شده و در سطح بین المللی هم گفتگوهایی صورت گرفته است. با مدیر تیم ملی مجارستان صحبت های انجام شد و ما آمادگی خود را اعلام نموده و آنان خواهر خواندگی خود را نشان دادند، همین اتفاق نیز در روسیه و ترکیه رخ داد؛ فقط باید منابع مالی به درستی تزریق شود که مجتمع را تکمیل و خواهر خواندگی ها را امضاء نماییم، قطعا در سال های آینده اتفاقات خوبی برای شهرستان و حتی کشور روی خواهد داد.

بومگردی های بافق فعال می شوند
وی افزود: در این شرایط اقتصادی باعث می شود که بومگردی های شهرستان فعال تر شوند و این نگاه جوانان به استخدامی در سنگ آهن برداشته شود.
وی تصریح کرد: باتوجه به ظرفیت خوبی در حوزه ورزش، حوزه اقتصادی و بومگردی و کارهای خلاقانه می توانند برای جهانگردان ورزشی که به این شهرستان می آیند برنامه ریزی کنند و درآمد خوبی را نیز کسب نمایند. در اکثر کشورهای که بنده سفر داشته ام توسط مجتمع های ورزشی درآمدزایی می‌کنند و در اقتصاد کشور خود بسیار تاثیرگذار بودند.

منصوریان بیان کرد: این برنامه ریزی ها در طی سه سال انجام شده است و از مسئولین تقاضا داریم به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشند و در این مسیر مشارکت کنند و پیگیر این موضوع باشند اگر این اتفاق در شهرستان صورت بگیرد جدا از بحث کاهش استفاده از خدمات درمانی و حضور خانوادها در حوزه ورزش باعث می شود که آورده های خیلی زیادی برای استان و شهرستان همچنین کشور داشته باشد. اردوهای تیم ملی با همکاری و تعامل بین فدراسیون در شهرستان برگزار خواهد شد؛ بطور حتم تاثیر خوبی برای ورزشکاران به ویژه، در رشته های مختلف خواهد داشت.
دختر های والیبالیست

امسال نیز تاریخ سازی خواهند کرد
وی در پاسخ به این پرسش که “در سالجاری چه ورزش های از باشگاه در سطح کشوری هستند؟” گفت: بعد از گذشت پنج سال هندبال آقایان مجددا ْ توانست وارد لیگ برتر شود و مانند سال گذشته به مراحل پایانی راه یابد که تقریبا 11 نفر از بازیکنان تیم بومی هستند.
وی افزود: لیگ برتر هندبال بانوان دو سال پیاپی قهرمان را کسب نموده. رشته ورزشی والیبال ساحلی در لیگ برتر کشور است، در رشته ورزشی قوی ترین مردان نیز در لیگ برتر کشور حضور دارد، همچنین والیبال بانوان در لیگ دسته یک کشور حضور دارد که اگر دخترهای والیبالیست بتوانند مثل سال گذشته قوی تر و پر انرژی تر یک تیم خوبی را آماده کنند امسال نیز تاریخ سازی خواهند شد.
وی یاد آور شد: ورزش تنیس روی میز و شطرنج پیشرفت چشمگیری داشته که ورزشکاران توانستند در سطح پایه رشد کنند و حتما چند سال آینده ورزشکاران در سطح حرفه ای خواهیم داشت و برنامه ریزی ها نشان خواهد داد که در سال های آینده در چندین رشته می تواینم سرآمد باشیم که درحال حاضر رشته هندبال در منطقه و کشور سرآمد هست.

پینت بال امسال در لیگ برتر
وی در پایان اظهارکرد: یکی از رشته های جذاب، پرطرفدار و در آمد زا ورزش پینت بال است که امسال نیز در لیگ برتر کشور حضور دارند.
وی افزود: این ورزش از نشاط اجتماعی برخوردار و خانواده ها می توانند از آن استفاده نمایند و یکی از بهترین کمپ های بین المللی در کشور که از لحاظ امکانات و تجهیزات در پینت بال را باشگاه آهن در بردارد.

حدیثه امیریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا