لزوم توجه به ظرفیت بالای گردشگری مذهبی بافق

فرماندار بافق گفت: حضور شهدای گمنام در روستای دولت آباد، این روستا را به یک مکان گردشگری مذهبی تبدیل کرده است.

به گزارش پایگاه خبری افق بافق به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان یزد، دهقان فرماندار بافق در حاشیه نوزدهمین یادواره شهدای گمنام دولت آباد گفت: حضور شهدای گمنام در روستای دولت آباد، این روستا و تپه نورالشهدا را به یک مکان گردشگری مذهبی تبدیل کرده است.

او افزود: مردم شهرستان بافق و روستا‌های اطراف به خاطر این شهدای گرانقدر در این مکان حضور می‌یابند و از برکاتشان بهره می‌برند. دهقان ادامه داد: در همین راستا نیاز است که به این مکان و ظرفیت موجود در آن، توجه ویژه‌ای شود.

فرماندار بافق بیان کرد: انتقال پیام و آرمان‌های شهدا به نسل امروزی و جوانان از اهداف برگزاری یادواره‌های شهدا است.او افزود: نیاز امروز جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان آشنایی کامل با اهداف و آرمان‌های شهدا است.

دهقان خاطرنشان کرد: در این یادواره‌ها نسل جدید با ادبیات دیگر و به شکلی دیگر که برای آنها ملموس‌تر است، به اهمیت راه شهدا پی خواهند برد.

او گفت: یکی از مهم‌ترین رموز ماندگاری نظام مقدس جمهوری اسلامی زنده نگاه داشتن یاد شهدا است و این مهم تاثیر زیادی در جامعه اسلامی و ایرانی داشته است.

رحیمی پور بخشدار مرکزی بافق نیز گفت: خاک روستا‌های شهرستان بافق مطهر به ۸۸ شهید دفاع مقدس است.او افزود: از ۲۵۶ شهید شهرستان بافق، ۸۸ شهید متعلق به روستا‌ها است که برخی در شهر‌های دیگر تدفین شده‌اند.

رحیمی پور گفت: از این ۸۸ شهید نیز، سه شهید گمنام در تپه نورالشهدای دولت آباد بافق مدفون هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا