فرمانده ناحیه مقاومت بافق: بسیجی منتظر فراخوان نمی‌ماند

به گزارش پایگاه خبری افق بافق به نقل از ایسنا؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بافق با تشریح ۷۰ برنامه تدارک دیده شده به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان، اظهار کرد: فرهنگ بسیجی این است که منتظر فراخوان نمی‌ماند بلکه تحت امر ولایت، به صورت جهادی اقدام می‌کند.

سرهنگ «محسن نصیری» عصر روز گذشته در نشست با خبرنگاران ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و چهارمین سالروز تشکیل بسیج و روز پرستار، عنوان کرد: بسیج وظیفه صیانت از دستاوردهای نظام و انقلاب را به عهده گرفته و این نهاد در ایجاد امنیت و آرامش خاطر در جامعه به خوبی تاثیرگذار بوده است.

وی ضمن برشمردن ویژگی‌های بسیج و بسیجیان، گفت: فرهنگ بسیجی این است که منتظر فراخوان نمی‌ماند بلکه تحت امر ولایت، به صورت جهادی اقدام می‌کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان با اشاره به این که در هفته بسیج ۷۰ برنامه برای شهرستان پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: شعار محوری امسال هفته بسیج، «بسیج، امید ملت ایران» تعیین شده و ویژه‌برنامه‌های این هفته از روز دوشنبه ۲۹ آبان ماه آغاز می‌شود.

وی در ادامه پخش سخنرانی رهبر معظم انقلاب، توزیع کمک‌های مومنانه در سطح مساجد و بسیج دانش‌آموزی، برگزاری رزمایش فعالان فرهنگی هنری مثل مصطفی، افتتاحیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر، افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و جهاد تبیین و همچنین برگزاری یادواره شهدای اصناف را برخی از این برنامه‌ها برشمرد.

نصیری همچنین غبارروبی قبور مطهر شهدا، برپایی میز خدمت، اختتامیه المپیاد ورزشی و برگزاری مسابقه فرمانده را دیگر برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان بافق نام برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا