صدای افق

سلام. بلوار انقلاب خیلی تاریک است و چراغ های آن بیش از حد خاموش می باشد، از اداره برق خواستاریم در صورت امکان حداقل 2 در میان چراغ ها را خاموش کنند نه اینکه یکی روشن 10 تا خاموش!

0913-5541


سلام دست انداز های خیابان شهید تفکری اصلا وضعیت مناسبی ندارد و خودرو ها دچار آسیب های جدی می شوند.
0910-6602


هفته پیش مسافرتی به شهرهای شمالی داشتم؛ آنجا خبری از قطع برق برای کشاورزان نبود و کشاورزان از برداشت محصول سیب زمینی و … راضی بودند! واقعا چرا اداره برق ضرر به ما کشاورزان پسته کار می زند؟ آیا خدا را خوش می آید که نمی توانند برق تولید کنند؟ تقصیر ما کشاورزان چیست که مسئولین درست پول مملکت را خرج نمی کنند!
0913- 4565


سلام، مدارس دولتی هرکدام برای خود یک نرخ جداگانه ای مشخص کرده اند، فرزندم را در یک دبیرستان ثبت نام کردم از من یک میلیون و پانصد هزار تومان درخواست نمودند.
0992-7752


به نظرم در هیئت امنای قاضی میرجعفر (علیه السلام) باید تجدید نظر شود و از افراد علاقمند استفاده شود؛ ضمن این که جوانگرایی هم مد نظر اداره اوقاف و امورخیریه بافق که متولی و ناظر بقاع شریف هست در خصوص این بقعه شریف رعایت شود. من نمی خواهم بگویم که این هیئت امنا کم کار است ولی تغییر و تحول لازمه پیشرفت است.
0913-3256


برخی از فروشگاه ها اجناس خود را با قیمت زیادی به فروش می رسانند در صورتی که همین اجناس در یک فروشگاه دیگر با قیمت بسیار پایین تر عرضه می شود آیا صنف نمی تواند نظارتی داشته باشد
0914-7756


نوزادم تب کرده بود و در روز تعطیل مجبور شدم که به بیمارستان مراجعه کنیم و پرستاران برای پیدا کردن رگ فرزندم به جانش افتاده بودند و نمی توانستند رگ را پیدا کنند و به سختی این کار انجام شد بعد از چند روز با رضایت خودم از بیمارستان مرخص شد و به شهر یزد رفتم که پرستار آن جا بدون هیچ وقفه و درگیری رگ فرزندم را پیدا کردند و خون دریافت شد، لطفا به کار کادر پزشکی و پرستار بیمارستان توجه بیشتری شود.
0916-2249


واقعا با دیدن این درختان خشکیده قلبم به درد آمد، فضای زیبای شهر اینگونه خشکیده و باعث ناراحتی من و دوستانم شده است مسئولین راهکاری برای آن در نظر بگیرند.
0913-2966


بارها اتفاق افتاده، ماشین ها با سرعت زیاد از تعمیرگاه خارج شده و از کوچه عبور می کنند و مراعات خردسالان که گاها داخل کوچه به بازی مشغول هستند را نمی کنند، آیا باید شاهد وقوع حادثه ای دردناک باشیم تا رفتار برخی افراد تغییر نماید؟
مقدم


در ایام شهادت امام رضا(ع) فرصتی مغتنم دست داد تا سفری به شهر مشهد مقدس داشته باشم، با توجه به شلوغی شهر مشهد، برخی هتل داران و مسافرخانه ها، هزینه های اقامت را به گونه ای سرسام آور افزایش داده بودند، به راستی آیا انصاف است به منظور اجاره فضایی 20 متری با کمترین امکانات بالای 3 میلیون تومان هزینه دریافت نمایند؟
0914-2280


چرا خط کشی خیابان ها و محل عبور عابرین پیاده و نیز محل تردد دانش اموزان مقابل مدارس خط کشی نمی شود! شورای ترافیک بافق زودتر تصمیم گیری کند.
0914-2463


با نزدیک شدن به آغاز ماه مهر و بازگشایی مدارس، از شهردار محترم خواهشمندیم چند مینی بوس به منظور ایاب و ذهاب دانش آموزان در نظر بگیرند، هزینه آژانس ها واقعا افزایش قابل توجهی داشته است
0914-9967


با سلام
لطفا، آموزش و پرورش نظارتی بر مدارس داشته باشد و اجازه داده نشود شهریه اضافی از مردم گرفته شود و این که رئیس آموزش و پرورش گفته اند درصد خانم ها در مدارس پسرانه زیاد هستند زنگ خطری است یعنی چه؟
0913-2212


یک خواهش!
ان شاءالله این هفته چاپ بشود
1- الان نزدیک به 6 سال می شود پارک قاضی میر جعفر علیه السلام را خراب کردند و اصلا هم پیگیری نمی کنند!
2- تا نزدیک تابستان می شود ما هزاران مشکل پیدا می کنی.م مثل همین امسال تمام درختان را قطع کردند و چوب همه را فروختند! هیچکس هم، چیزی نگفت!
3- از همه مهم تر الان یخچال فریزر را گذاشتند داخل انبار، درب ورودی! (000) قند و لیوان یکبار مصرف وحتی چای را (…) و ما مجبوریم هر(…) هزینه کنیم و (…)
۴- برق کولر گازی را قطع کردند و کم کم اسم فروش آن را مطرح می کنند. جالب این که قبلاً روشن می شد، برق کم نمی آمد و حتی در هم که باز و بسته می شد کسی مشکلی نداشت؛ الان چرا چند هفته قطع کردند و پاسخگو نیستند!
یک زائر قاضی میرجعفر(علیه السلام)


قابل توجه مسئولین گرامی
در طول سه ماه تعطیلی مدارس، به هر شهری برای زیارت یا سیاحت سفر کردم، گرانی که در باب مسکن و پوشاک و … در بافق بیداد می کرد در شهرهای دیگری خبری از این تورم به این شکل ندیدم
0916-4246


برایم مایه تاسف است؛ چرا برخی مردم با وجود بارها توصیه های موکد پلیس به بستن کمربند ایمنی توسط سرنشینان جلو و عقب اتومبیل، به این موضوع توجهی نشده و مورد سهل انگاری قرار می گیرد و شاهد اتفاقاتی تاسف بار گذشته باشیم
0910-5576


به منظور اطلاع از شرایط دریافت وام به بانک مراجعه نمودم، برخی بانکها حتی به کارکرد حساب توجهی نداشته و داشتن کارت خوان یا افتتاح حساب جدید را شرط دریافت وام بر می شمارند، چرا در شرایط تورم و گرانی کنونی، باید شاهد شرایط سخت بانک ها برای دریافت وام باشیم؟ و برایم جای تعجب است که طبق خبری که خوندم بانک ها به کارکنان خود وام های کم بهره داده اند و مردم را اذیت می کنند
0914-8867


از سرهنگ ابوالفضل رعیت، رییس پلیس جاده بافق-بهاباد که با توصیه های ترافیکی خود، نقش موثری در افزایش آگاهی بخشی به شهروندان دارند، سپاسگزاریم! کاش محل های پر خطر را اعلام می کردند که ما هم در جریان باشیم و این که چرا در محدوده بزرگراه بافق – یزد یک مجتمع جهت استراحت رانندگان و مسافران و خودروهای عبوری ساخته نمی شود! اگر پلیس راه اداره راهسازی را مجبور کند؛ حتما انها اقدام خواهند کرد. به خصوص محور یزد به بافق که اصلا جایی برای توقف خودروها و استراحت آنان ندارد!

0913-6674


در پی انتشار گفتگوی صمیمانه هفته نامه افق کویر با “عباس غلامی”، پیشکسوت کوهنوردی شهرستان بافق، یکی از کاربران مجازی از وی با عنوان “سلطان کوهستان، معلم اخلاق، بسیار متین و مهربان” یاد نمود.

رسیده از فضای مجازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا