صدای افق

خواهشا از میدان شهدا تا امامزاده عبدا… سطل های زباله بگذارید در ایام محرم و صفر خیلی لازم است، زیاد استفاده می شود
0913-4356


کوچه شهید شاهپورزاده که ابتدای آن باشگاه امپراطور قرار دارد کنار پارک شاهد سگ های ولگرد هستیم؛ حتی اوایل شب با ترس از کنار پارک عبور می کنیم اگر ممکن است اقدامات لازم را انجام دهید.
0991-0276


هیئت ها هنگام غروب در خیابان سد معبر می کنند؛ اگر کسی عجله داشته باشد یا مریضی داخل خودرو باشد تلف می شود .
0913-6574


از کسانی که امنیت شهر بافق را به عهده دارند، خواهش می کنم تمام تلاش خود را جهت امنیت رسانی انجام دهند هفته ای نیست یک دزدی در محله ای صورت نگیرد!
0913-0456


چرا امسال کلاس زبان انگلیسی و کامپیوتر از طرف شرکت سنگ آهن برگزار نشده است؟ آیا با واحدهای آموزشی در این موارد قرارداد انعقاد نکرده اند. این کلاس هایی آموزشی که سنگ آهن گذاشته به دروس دانش آموزان ربطی ندارد.
0991-678


چرا در هیئت ها حیوانات را ذبح می کنند کار درستی نیست؛ کودکان می بینند و صحنه دلخراشی است و همچنین از نظر بهداشتی رضایت بخش نیست!
0913-354


آبسردکن های سطح شهر خراب است؛ لطفا رسیدگی شود
0991-734


شب هشتم محرم از همشهریان عزیز التماس دعا داریم
0913-3456


قصه زندگی کودکان اوتیسم واقعا دردناک هست
انشاا… خداوند مهربان صبری عظیم و پایدار همراه باقوت جسمانی و روحانی به والدین به خصوص مادران این عزیزان عنایت کند
اجرکم عندا…
ارسالی به فضای مجازی


فرا رسیدن ماه محرم و ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدا.. الحسین (ع) و هفتاد و دو تن از یاران مخلص و جان بر کف آن حضرت را به ساحت مقدس حضرت بقیه ا… الاعظم ارواحنا له الفدا و تمام عاشقان و مریدان آن حضرت تسلیت باد
0910-3685


ای شده مجنون خدا السلام / شاهرگ خون خدا السلام
ای شده سرشار دلم از غمت / باز محرم شد و دل محرمت
هست نگاه نگران همه / سوی تو ای دسته گل فاطمه
ایام عزاداری سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدا… الحسین (ع) تسلیت باد

0913-2966


با فرا رسیدن فصل تابستان و با توجه به گرمای بی سابقه هوا، از همشهریان عزیز خواهشمندیم از مصرف بی رویه برق خصوصا استفاده از وسایل پرمصرف در ساعات اوج مصرف خود داری نمایند.
0914-8852


با فرا رسیدن ماه محرم هر ساله شاهد پرپایی موکب های عزاداری در سطح شهر هستیم که از عزادارن امام حسین(ع) پذیرایی می نمایند، لطفا همشهریان عزیز زباله های ایجاد شده را داخل سطل زباله قرار دهند و در این شب های عزاداری، مسئولیت پارکبانان عزیز را مضاعف ننمایند.
0916-4217


چرا فرمانداری بافق با ساخت و ساز بر روی منابع آب شرب بافق مخالفت نمی کند. 2 هزار هکتار که حد فاصل پارک آبشار تا جاده قطرم و شادکام در اختیار شرکت سنگ اهن مرکزی بابت ساخت مسکن قرار گیرد؛ آیا این ساخت و سازها بر روی منابع اب شرب بافق نیست!
0913-6148


چرا برای خاموشی چاهها فکری نمی کنید؟ تا کی بنالیم! زمستان باید در مصرف گاز صرفه جویی کنیم! تابستان در مصرف برق و آب! همیشه خدا مردم باید صرفه جویی کنند ولی مسئولان به فکر توسعه منابع گازی و برق و اب نیستند!
0916-1158

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا