صدای افق

مسئولان امور ورزشی و حامیان ورزش مثل شورای اسلامی شهر و باشگاه آهن و شهرداری، این نیست که فقط حمایت مالی از ورزشکاران داشته باشند، همین قدر هم که در جلسات حضور داشته و شاخه گلی به ورزشکاران تقدیم کنند برای ما کافی است.
0913_708


الحمدا…باران خوبی آمد و همگی خوشحال شدیم، کاش که مسئولین هم از قبل پیش بینی می کردند و پیگیر بودند تا گرفتگی های مجاری آب باز شود.
0910_5178


خیابان وحشی بافقی چند بار دیگر هم برای موضوع آب و فاضلاب حفاری شد، آیا هم چنان باید این حفاری ها صورت بگیرد؟
0910_8309


محدوده ی ابتدای بلوار کشاورز و اطراف آن بوی بد فاضلاب واقعا آزاردهنده است. با فاضلاب شهری هم که صحبت می شود می گویند صبر کنید تا کل فاضلاب به بهره برداری برسد. صحبت من با مسئولین این است که شما صبر کنید و انشعاب ندهید تا طرح تان تمام بشود، ما که نمی توانیم تاوان کارهای شما را بدهیم، اول طرح را به آخر برسانید و بعد افتتاح کنید.
0991_5074


حادثه ی تلخی در شهرک آهنشهر بافق اتفاق افتاد؛ کاش متولیان تربیتی شهر در این خصوص واکاوی کرده و علل آن را مورد بررسی قرار می دادند تا دیگر شاهد این اتفاقات نباشیم.
0916_6254


قبرستان سرکوچه یا همان قبرستان واقع در بلوار امام خمینی(ره) بافق، سالیان سال از دفن آخرین میت گذشته و این قبرستان هم چهره ی بدی به ورودی شهر داده است. از امام جمعه ی محترم شهر درخواست داریم فکری برای این قبرستان بردارند و آن را تبدیل به یک مرکز فرهنگی آموزشی کنند.
0992_4154


من مانده ام که آموزش و پرورش که اینطور دنبال خیر برای مدرسه سازی می گردد، چرا از مدرسه ی شایقی واقع در محدوده ی پارک آبشار حمایت نمی کند، مدرسه ساخته شده ولی اجازه ی بهره برداری به آن داده نمی شود.
0919_2075


مواد مخدر گران شده است و خیلی از معتادان به سمت سایر مواد صنعتی رفته اند و مسلما برای آنها خطراتی خواهد داشت، یک فکری بردارید تا مواد صنعتی بیشتر شیوع پیدا نکند.
0913_2575


در یکی از کلیپ ها دیدم که ازمعدن 19 Dآب های فراوانی به بیابان سرازیر می شود آیا امکان ندارد که از این آب ها بهره برداری مفید صورت گیرد.
913_2398


ما حمایت خود را از مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی اعلام می داریم؛ امیدواریم که از وجود ایشا ن در امر توسعه ی سنگ آهن بیشتر از اینها استفاده گردد.
0912_8513


مسئولین بیمارستان خیلی وعده داده اند که بیمارستان به زودی افتتاح می شود،از همین الان به فکر باشند تا در 22بهمن سال جاری حداقل بیمارستا ن افتتاح گردد نه اینکه بگویند بودجه نداریم یا پیمانکار کم کاری می کند یا بگویند که اعتبارات تمام شده یا بگویند چرا سنگ آهن پول نمی دهد و سنگ آهن بگوید چرا خودتان اعتبارات دولتی نمی گذارید و غیره .
0913_4187


چرا در بافق نیازمندی ها منتشر نمی شود، برای بنر کلی باید هزینه بدهیم. اگر امکان دارد نیازمندی ها هم منتشر کنید
بازتاب :پیگیر این موضوع خواهیم بو د.
0913_8511

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا