صدای افق

از اداره مرکز بهداشت و محیط زیست تقاضا داریم گشت هایی در کوچه ها و خیابان ها بگذارند، متاسفانه برخی ازشهروندان بی مسئول آب چاه را در کوچه ها رها می کنند و وقتی هم به آن ها تذکر می دهیم، می گویند که هنوز انشعاب واگذار نکرده اند و ما نمی توانیم پول بدهیم و چاهمان را تخلیه کنیم.
یک شهروند


برخی از منازلی که به شرکت ها با عنوان خانه مهندسین اجاره داده می شود؛ به خانه مجردی تبدیل شده چرا اداره اماکن یا حراست های آن شرکت ها دقت نمی کنند.
۰۹۱۳-۷۷۸۵


نرخ های متفاوتی ازسوی شرکت گازبرای مشترکین صادر شده است. ارقام میلیونی که موجب حیرت مشترک می شود. جالب است بدانید که همین رقم استفاده مشترک برای مشترک دیگر زیر ۲۰۰و ۳۰۰هزار تومان حساب شده است، وقتی هم به اداره گاز مراجعه می کنیم کارشناس اداره می گوید تعرفه افزایش بهای گاز است. وقتی هم می گوییم چرا تفاوت وجود دارد می گویند: خیر در حالی که تفاوت زیاد است. این موضوع مهم که چرا تخفیف گاز که رئیس جمهور اعلام کرد ، برای باقی شهروندان اعمال نمی شود.
۰۹۱۳-۱۵۵۴


از حضور آقای استاندار در بافق و بهاباد تشکر می کنیم. فقط سوال بنده این است که ورود استاندار به بافق خیلی محرمانه و مخفی انجام می شود و به یک باره استاندار در سالن همایش های شرکت سنگ آهن پیدایش می شود؛ ولی در بهاباد برای او خیر مقدم می گیرند و به او دسته گل می دهند.
۰۹۱۴-۰۰۵۵


از اداره میراث فرهنگی بافق تقاضا داریم ابنیه ای که در مسیر میدان خبرنگار به سمت میدان عبدالرضا خان (اسب) می باشد شناسایی کرده و پیگیری بازسازی آن ها باشند. این نباشد که مثل شهرداری اول این منطقه را نخلستان های بافق بداند و پیگیر ثبت ملی آن بود خصوص و به یک باره شهرداری فیلش یاد هندوستان کند و بافت زیبای نخل‌زار را تخریب و خیابان احداث کند.
۰۹۱۵-۴۴۸۶


اگر اداره مسکن و شهرسازی زمین های اطراف بافق را تصمیم گیری خوبی می کردند، آن ها می توانستند در قالب شهرک های جدید به متقاضیان واگذار کنند.
۰۹۱۶-۷۷۶۸


چرا تعاونی مسکن سنگ آهن پلمب شده است و گفته می شود در این خصوص یکی دو نفررا بازداشت کرده اند. علت چیست؟ لطفا پیگیری کنید.
۰۹۱۰-۸۳۰۸


واقعا متاسفم از اینکه دختری ۱۲ ساله دست به اقدام خطرناکی می زند و خود را حلقه آویز می کند. ماجرا شوخی نیست، مسئولان فرهنگی و تربیتی شهر فکری بکنند.
۰۹۱۶-۴۲۴۴


گرانی تا آنجا پیش رفته که هیئت هایی که بیشتر وقت ها در مراسمات احیاء مرغ و کباب می دادند؛ امسال فقط عدس پلو و استامبولی میدادند.
۰۹۱۰-۸۳۰۹


وضعیت گردشگری بافق همانگونه که در شماره قبل هم گفتید جای بحث و بررسی دارد. یک مسئول کمپ یا بوم گردی چقدر می تواند به مشتریان خود تذکر بدهد تا حجاب و پوشش را رعایت کنند. جالب این است که همه اینها هم بیشتر بومی می باشند.
۰۹۱۳-۲۲۸۵


پسرم به خانه آمد و گریه کنان گفت که معاون مدرسه مرا می زند و زده است. آیا زدن در مدارس ممنوع نیست که برخی از معاونین مدرسه این کاررا انجام می دهند.
۰۹۱۳-۴۴۸۵


الهی جاده زندگیت هموار
آسمان چشمانت صاف و دریای دلت همیشه آرام و زلال باشد
و هیچ وقت از دنیا خسته نباشی.
تولدت مبارک دوست و همکار عزیزم
۰۹۱۳-۶۹۰۶


اگرچه هر روز زندگی تو جذاب و فوق العاده است اما می خوام تولدت رو به خاص ترین روز زندگیت تبدیل کنم
تولدت مبارک زیباترین همسر دنیا!
۰۹۱۳-۰۰۴۴۵


خبردرگذشت دختر چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند، ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست خداوند قرین رحمتش فرماید
۰۹۱۴-۱۲۶۴


بجوشید بجوشید که ما اهل شعاریم
بجز عشق بجز عشق دگر کار نداریم
در این خاک، در این خاک در این مزرعه پاک
بجز عشق، بجز مهر دگر بذر نکاریم
۰۹۱۳-۱۰۳۲


قدیما طرف خونه کرایه میکرد
بهش میگفتیم ایشالا سال دیگه بتونی همینو بخری
الان جوری شده که
بهش میگیم ایشالا سال دیگه بتونی همینو تمدید کنی
۰۹۱۲-۴۸۳۹


شما هم وقتی تو تاکسی نشستید
تاکسی از مسیری که شما بلدید نمیره
فکر میکنین میخواد بدزدتتون
یا فقط من تئوری توطئه دارم؟
۰۹۱۳-۶۷۰۱۲


یکی ﺍﺯ ﺗﻔﺮﯾﺤﺎﺕ ﻧﺎﺳﺎﻟﻤﯽ ﮐﻪ ﺩﺍﺭﻡ ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ :
ﻫﺮ ﻭﻗﺖ ﻣﯿﺮﯾﻢ ﺷﻬﺮﺑﺎﺯﯼ ﭼﻨﺪﺗﺎ ﭘﯿﭻ ﻭ ﻣﻬﺮﻩ ﺑﺎ ﺧﻮﺩﻡ ﻣﯿﺒﺮﻡ
ﻫﺮ ﻭﺳﯿﻠﻪ ﺍﯼ ﮐﻪ ﺳﻮﺍﺭ ﻣﯿﺸﯿﻢ
ﺑﻪ ﺑﻐﻞ ﺩﺳﺘﯿﻢ که ﺍﺻﻮﻻ ﺁﺩﻡ ترسوییه
ﻣﯿﮕﻢ : ﯾﺎ ﺧﺪﺍ ﺍﯾﻦ ﺩﯾﮕﻪ ﺍﺯ ﮐﺠﺎ ﺑﺎﺯ ﺷﺪ ؟
اونم که مثل … میترسه
۰۹۱۵-۵۶۴۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا