شهر بافق با 8 هزار کیلومتر وسعت یک پیست موتور سواری ندارد

فرمانده انتظامی شهرستان بافق
شهر بافق با 8 هزار کیلومتر وسعت یک پیست موتور سواری ندارد

 به گزارش پایگاه خبری افق بافق؛ چهارشنبه دهم خردادماه 1402 جلسه ای با حضور فرماندهی انتظامی شهرستان بافق و فعالان فضای مجازی در سالن کنفرانس فرماندهی انتظامی برگزار شد.
فرمانده انتظامی شهرستان بافق گفت: عصر ارتباطات است و چیزی برای مخفی شدن نمی‌تواند وجود داشته باشد و هر جا که شفافیت بیشتر باشد موجب می شود؛ که عملکرد بهتری داشته باشند.
وی بیان کرد: فضای مجازی و رسانه ها از یک طرف مزایای بسیار زیادی دارد و از یک طرف دیگر آسیب های زیادی دارد.
وی افزود: رسانه ابزاری برای دشمن شده است و دشمن از این ابزار سوء استفاده و فضای جامعه را ملتهب می کند و آن موضوعی را که می خواهد را به صورت وارونه به سیستم القاء می نماید.

نقش رسانه ها در جهت روشن سازی افکار عمومی

طولابی نژاد عنوان کرد: نقش فعالین فضای رسانه خیلی مهم است؛ فعالین فضای رسانه واقعا به عنوان سربازان نظام خیلی می توانند متاثر باشد؛ آنقدر دشمن در این فضا پیشرفت کرده است؛ که یک شخص را در یک موقعیتی به تصویر می کشند که در واقع فرد در آن فضا نیست و فرد باید ثابت کند؛ که او نیست و اقداماتی که فعالین فضای مجازی و رسانه ها در جهت روشن سازی افکار عمومی می توانید انجام بدهید از صد مامور قطعا مهم تر است و واقعیت ها را به مردم انتقال دهید.

نیروی انتظامی مجالی به سارقین نمی دهد

وی تصریح کرد: باند سرقت منزل را در شهر خودشان دستگیر نموده و نیروی انتظامی مجالی به سارقین نمی دهد و سارقین تعجب نمودند که شهرستان بافق موفق به دستگیریشان شدند.
طولابی نژاد در پاسخ خبرنگار در خصوص سرقت احشام گفت: خوشبختانه سارقین زن و شوهر بوده اند که دستگیر شدند.
طولابی نژاد در پاسخ خبرنگار به اینکه “چرا هیچ کدام از قتل ها پایانش مشخص نیست؟” تصریح کرد: در خصوص قتل بخشی مربوط به آبروی فرد می شود ؛ قاتل یک خانواده دارد که باید در جامعه زندگی کنند و بخاطر این حساسیتش تمام جوانب را باید سنجید و همین که قاتل دستگیر و تحویل مراجع قضایی داده می شود ارزشمند است.

فرهنگ مهمترین عامل در ساماندهی موتورسواران

طولابی نژاد در مورد موتور سواران کم سن و سال گفت: در مورد موتور سواران چندتا عامل دخیل است و مهمترینش فرهنگ است اگر به پارکینگ مراجعه کنید متوجه می شوید که جایی برای موتور سیکلت اصلا وجود ندارد.
وی افزود: فرد حاضر است یک موتور بخرد ولی موتورش را ترخیص نکند خانواده ها قسمت اصلی را که وظیفه خودشان است را لحاظ نمی کنند و برای هر مورد اتفاقی که صورت می گیرد باید پاسخ گو باشیم و نمره منفی برای ما لحاظ می شود.

شهر بافق با 8 هزار کیلومتر وسعت یک پیست موتور سواری ندارد

ساماندهی موتورسواران نیاز به فرهنگ سازی و نیاز به ساخت بستر دارد. شهر بافق با 8 هزار کیلومتر وسعت یک میدان موتور سواری ندارد آیا این مسئولش نیروی انتظامی است؟ باید همه ادارات وارد این موضوع شوند تا یک پیست ساخته شود و نوجوانان انرژی خود را تخلیه نمایند. در سال جاری دو مورد فوتی مربوط به موتورسواران بوده است.

با بلاگرهای مخالف نظام برخورد شود

حسین زاده روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد بافق گفت: بارها شده که یک مطلبی در حمایت از حکومت و ولایت فقیه گذاشته ولی با بازخوردهای نامناسبی مواجه شدم و این باعث شده است که دیگر مطلبی در این مورد انتشار ندهم و از نیروی انتظامی می خواهم که به این امر رسیدگی کنند.
وی در ادامه گفت: با بلاگرهایی که همه می دانند مخالف نظام هستند برخورد شود و برخی مطلب های این بلاگرها را مشاهد می کنند اما باز از آن ها حمایت می شود و به صورت رسمی مورد تجلیل قرار می گیرند.
در ادامه طولابی نژاد گفت: خداوند کسانی را که در راه خدا قدم برمی دارند و استقامت می ورزند یاری می کند و ملائک را به کمکشان می فرستد و خیلی از افراد امر به معروف و نهی از منکر را با جان و دل انجام می دهند یعنی شخص می داند که اگر امر به معروف و نهی از منکر کند مورد هجمه قرار خواهد گرفت و کار برای خدا هزینه دارد و مزدش را هم خدا می هد.
دشمن رباط استخدام می کند برای توهین کردن و باید در این راه ثابت قدم بود.

حدیث عباسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا