شاهد تحول خوبی در رشته دو میدانی خواهید بود

به گزارش پایگاه خبری افق بافق؛ به مناسبت هفته تربیت بدنی مسابقه دومیدانی به مسافت 4 کیلومتر برگزار شد.
“احسان توکلی” رییس اداره ورزش و جوانان بافق گفت: مسابقه دو میدانی صحرا نوردی 4کیلومتر با همت هیئت دو میدانی شهرستان در چند رده برگزار شد و شاهد تحول خوبی در رشته دو میدانی خواهید بود.
وی افزود: شهر بافق استعداد خیلی خوبی در رشته دو میدانی دارد و انشاا… با برنامه ریزی های انجام شده می‌تواند از نام آوران در سطح کشور باشد.
وی عنوان کرد: این دوره از مسابقات با همکاری آموزش و پرورش و اداره ورزش و جوانان انجام شده است و شرکت سنگ آهن حامی برگزاری این مسابقات بود.
فتاحی رئیس هیئت دو میدانی گفت: مسابقه ای که برگزار شد به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش بود که با شرکت دانش آموزان و کارمندان شرکت سنگ آهن به مسافت 4کیلومتر برگزار شد که حدود 20 نفر کارمند بین سن 40تا45سال و حدود 40 دانش آموز شرکت کردند و همچنین چندین نفر نیز بالای سن 45 سال در این مسابقات حضور داشتند.
“ملک زاده” یکی از شرکت کنندگان گفت: من در رده سنی بالای 45 سال شرکت نمودم و توانستم مقام اول را کسب نمایم و توصیه می کنم در هیچ سنی ورزش را کنار نگذارید حتی در حد دویدن و کوهپیمایی، ورزش ضامن سلامتی است و کمترین هزینه را دارد.
“امیرحسین برزگری” 18 ساله مقام اول دانش آموزی را کسب نمود، گفت: با توصیه مدیر و معلم ورزش در مسابقه شرکت نمودم و قبلا فوتسال بازی می کردم.
“حجت برزگری” که مقام دوم دانش آموزی را کسب نمود عنوان کرد: 17 سال سن دارم و در رشته فوتبال فعالیت می کنم و توصیه دارم که جوانان به ورزش روی بیاورند.
“نیما برزگری” از دبیرستان شهید رجایی که نفر سوم مسابقه دو میدانی 4 کیلومتر شده بود از مدیریت باشگاه بابت برگزاری مسابقات تشکر نمود.
در ادامه رئیس هیئت دو میدانی بیان کرد: در مقطع آزاد و بالای ۴۵ سال “سعید ملک زاده” ،”علی اصغر عسکری” و “علی تیموری” به ترتیب اول تا سوم و در رده زیر ۴۵ سال “محمد ظفرمند”، “احمد خالقدادی” و “احمد زارع” موفق به کسب مقام های اول تا سوم شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا