سید حسین حسینی، پیرامون وضعیت فوتبال بافق: نه بازیکن نه داور و نه مربی خوب نمی توان از بافق انتظار داشت

به گزارش پایگاه خبری افق بافق؛ ” سید حسین حسینی” متولدتیرماه 1373، پس از اخذ مدرک درجه سه داوری وی در سال 1390 توانست به دنیای قضاوت و سوت زدن در مستطیل سبز فوتبال وارد شود. وی این علاقه و استعداد خودش را مربوط به دوره ابتدایی و داوری در زنگ های ورزش مدرسه دانست و گفت: دوستان همیشه از بنده می خواستند موقع بازی فوتبال داوری را برعهده بگیرم؛ ولی نباید از حق بگذریم که سید حسین حسینی پسر “سید علی اصغر حسینی” است که همراه با “محمود تشکری” که اکنون باید از آنان به عنوان پیشکسوت یاد کنیم تحولی نه تنها در فوتبال محله “مهدیه” به راه انداختند بلکه در سطح شهرستان و استان حایز مقاماتی شده بودند.

” سید حسین حسینی” پس از اتمام دوره تحصیلات متوسطه وارد دانشگاه آزاد اسلامی بافق شده و با حضور در دوره آموزش داوری فوتبال به ترتیب موفق به کسب مدرک داوری درجه های 1،2،3 در بیرجند و شهرکرد شد و پس از آن با دعوت رسمی فدراسیون فوتبال شروع به سوت زدن در مسابقات لیگ دسته 2 نمود.
وی درپاسخ به این پرسش که ” وضعیت فوتبال شهرستان چگونه است؟” بیان کرد: متاسفانه با این شرایط نه بازیکن و نه داور و مربی خوب نمی توان از شهرستان بافق انتظار داشت.

وی بیان کرد: سال ها پیش به مسئولین مربوطه پیشنهاد دادم که لیگ فوتبال شهر باید از مدارس ابتدایی، دوره متوسطه اول و دوم آغاز و تا رده بزرگسالان ادامه یابد تا یک تیم قوی داشته باشیم.

وی از علاقمندی نوجوانان به داوری گفت: علاقه نوجوانان و دوستداران فوتبال به داوری اصلا قابل قبول نمی باشد.

حسینی درباره این که امید است که در المپیک حضور پیدا کند یا خیر؟ گفت: اگر داور بین اللملی شوم، بخت حضور در جام جهانی و قضاوت در بازی های المپیک را خواهم داشت.

وی در پاسخ به این پرسش که ” قرار است که تا چه سطحی در داوری پشرفت کنید” عنوان کرد: انشاا… داور بین المللی و قضاوت در بازی های بین المللی را در کارنامه خود داشته باشم.

حدیثه امیریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا