رییس هیئت هندبال شهرستان بافق با تخریب دیگران نمی توان پیشرفت کرد

به گزارش پایگاه خبری افق بافق؛ ” مهدی دهقانزاده” رییس هیئت هندبال شهرستان بافق و مسئول برگزاری مسابقات استان و منطقه8 کشور با خبرنگار هفته نامه افق کویر پیرامون فعالیت باشگاه آهن گفتگو نمود؛ که در ادامه می خوانید:
دهقانزاده گفت: 33 سال است به عنوان معلم ورزش کار می‌کنم و قریب به 40 سال در زمینه ورزش فعالیت دارم و از همه رشته های ورزشی به واسطه معلم بودن اطلاعات کافی دارم.
وی افزود: فدراسیون هندبال در اسفندماه هرسال، تقویم سال آینده را در رده های سنی مختلف اعلام می نماید؛ که بیشتر مسابقات به صورت ساحلی برگزار می شود.

هندبال شهرستان جزء منطقه 8 است
وی تصریح کرد: ابتدا مسابقات شهرستانی و استانی، سپس تیم های که قهرمانی استان را کسب می کنند به منطقه اعزام می شوند و هندبال شهرستان جزء منطقه 8 است.

تیم خردسالان به مرحله نهایی کشوری به کرمانشاه اعزام شده است
وی بیان کرد: استان های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، یزد و کرمان در منطقه هشت قرار دارند؛ تیم های دختران و پسران باشگاه سنگ آهن در تمام رده ها در استان و منطقه مقام قهرمانی را کسب نمودند و در مرحله نهایی نیز شرکت می کنند همچنین تیم خردسالان به مرحله نهایی کشوری به کرمانشاه اعزام شده است.

دختران هندبالی در جام آیندگان مقام اولی را کسب کردند
وی افزود: سال گذشته تیم دختران در جام آیندگان مقام اولی را کسب کردند و پسران هندبالیست در کشور در جایگاه سوم ایستادند.
وی عنوان کرد: رشته هندبال مسیر خود را یافته و یک ریل گذاری صورت گرفته است و قطار رشته هندبال در این مسیر در حرکت است و با حمایت و تلاش با سرعت بسیار بالاتری مسیر را طی می نماید و اگر کوتاهی صورت بگیرد، قطار نیز به مقصد نخواهد رسید.

تیم هندبال نوجوانان در کشور اردن به سر می برند
وی گفت: درحال حاضر تیم هندبال نوجوانان شهرستان بافق در کشور اردن به سر می برد و یکی از بازیکن های ثابت تیم ” صالح عباسی” است که بومی شهرستان بافق می باشد و سرپرستی تیم را ” مهدی منصوریان” مدیرعامل باشگاه آهن برعهده دارد.

در آینده حداقل یک هندبالیست در حد کشور و تیم ملی داشته باشیم
وی در ادامه اضافه کرد: یکی از دروازه بان ها که به مسابقه جهانی دعوت شده است از تیم هندبال دختران بافق می باشد و انشاا… بتوان حداقل هرسال یک بازیکن در حد کشوری و تیم ملی داشته باشیم.

دهقانزاده افزود: رشته هندبال قوانین آن بسیار سخت می‌باشد، کودکی که کوچک است توپ را به او می دهند، سپس در کوچه به بازی فوتبال می پردازد، اما هندبال باید اصول و قوانین آن فرا گرفت؛ یک بازیکن باید حداقل 5 الی 4 سال فقط قوانین هندبال را یاد بگیرد. این رشته ورزشی یک رشته تخصصی است، ولی خوشبختانه با سرمایه گذاری که باشگاه آهن انجام داده است و هر چه در این مسیر گام ها محکم تر برداشته می شود، توجه مسئولین نیز بیشتر می شود که در این جا از مسئولین شرکت سنگ آهن تشکرمی نمایم. همچنین از “حمیدیان” با این دید باز ی که به ورزش دارد کمال تشکر را دارم.

وی اضافه کرد: بنده عضو کوچک هیئت مدیر باشگاه هستم رشته های ورزشی دیگر مانند این رشته تلاش و کوشش کنند.
وی بیان کرد: با تلاش و جدیت می توان به قله نزدیک شد و با تخریب دیگران نمی توان پیشرفت کرد.
ادامه دارد…

حدیثه امیریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا