دو میلیارد دیگر تا پایان ساخت کارخانه جدید یخسازی در بافق

به گزارش پایگاه خبری افق بافق،«حسن کریمیان» 32 ساله، مدت 12 سال است در کار تولید بلوک ساختمان در بافق فعالیت دارد. 6 ماه پیش تصمیم گرفت با فروش منزل مسکونی خود وارد تولید یخ بهداشتی بشود؛ زیرا تنها کارخانه تولید یخ در بافق چند سالی است که فعالیت نداشته و بنا بر دلایلی تعطیل گردیده است.

مشکلاتی که طاقت انسان را می گیرد

اکنون او با مشکلاتی روبرو شده که ادامه کار را برای او معضل و طاقت فرسا نموده است. به محل احداث این کارخانه یخ، واقع در ابتدای کمربند شمالی بافق، نرسیده به میدان غدیر؛ میدانی که حال و روز خوشی ندارد؛ رفتیم تا از نزدیک شاهد فعالیت های وی باشیم.
او گفت: همان گونه که می بینید، کارهای ساخت و ساز این کارخانه رو به اتمام هست، آب و برق وصل شده و سردخانه 25 تنی مورد نیاز این کارخانه آماده شده؛ به گونه ایی که هم اکنون یخ بصورت بسته بندی نایلونی از اصفهان خریداری کرده و در این فضا نگهداری می شود تا به فروش برسد.

دو میلیارد دیگر تا پایان ساخت کارخانه جدید یخسازی در بافق

وی گفت: در قراردادی که با شرکت اصفهانی سازنده منعقد شد؛ یک میلیارد و نیم تومان هزینه شد و هم اکنون برای ادامه کار یک و نیم تا دو میلیارد تومان دیگر برآورد مراحل پایانی کار است.
کریمیان ادامه داد: تنها مشکلی که در حال حاضر با آن روبرو هستم؛ مشکل نقدینگی است که بصورت وام و تسهیلات از فرمانداری، اداره صمت درخواست مساعدت کرده ام؛ ولی تاکنون به جایی کارم نرسیده است.

از فرمانداری به اداره صمت از آنجا به اداره کار

از او سوال شد برای حل مشکل نقدینگی چه کاری انجام داده است؟ گفت: به فرمانداری برای اخذ وام تبصره 18 در اردیبهشت ماه مراجعه کردم، درخواستم به اداره صنعت و معدن فرستاده شد؛ در آنجا گفتند به من وام تعلق نمی گیرد!
سپس از آنجا به اداره تعاون کار و اموراجتماعی مرا راهنمایی کردند؛ اداره کار به من گفت: اعتبار کافی وجود ندارد و هنوز از اعتبارشان هم خبری نیست و در سامانه هم نمی توانم ثبت نام کنم و کلا سامانه بسته شده است و اگر هم ثبت نام کنم؛ می‌گویند این وام به شما تعلق نمی گیرد.

بلاتکلیف مانده ام
وی گفت: در حال حاضر بلاتکلیف مانده ام و الان اگر موجودی داشتم و این کارخانه تمام شده بود؛ مردم مجبور نبودند یخ هر قالب 45 هزار تومان را 55 هزار تومان بخرند. وی از مسئولین درخواست کرد تا وامی به او تخصیص بدهند تا زودتر کار را به پایان برده و تجهیزات مورد نیاز را خریداری و نصب نماید.

شماره تماس: 09138499820
نشانی: میدان غدیر به طرف سنگ آهن- کمربندی شمالی بعداز رستوران یاقوت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا