خدمات شبانه روزی گمرک برای اعزام وسایل حامل بار موکب داران یزد به عراق

مدیرکل گمرکات یزد گفت: تاکنون ۵۵۰ کامیون و وسیله نقلیه حامل کالای همراه موکب داران از این استان به مقصد عراق خارج شده است.

به گزارش پایگاه خبری افق بافق به نقل از خبرنگاران جوان؛ محمدحسین سلمانی مدیر کل گمرکات یزد گفت: انجام تشریفات گمرکی کالا‌های همراه موکب داران بی وقفه و شبانه روزی همچنان ادامه دارد و در روز‌های آینده تعداد کامیون بیشتری از یزد به مقصد عراق خارج می‌شود.

سلمانی افزود: تاکنون ۵۵۰ کامیون و وسیله نقلیه حامل کالای همراه موکب داران پس از انجام تشریفات گمرکی خروج موقت از این استان به مقصد عراق خارج شده است.

او اظهار داشت: تشریفات گمرکی خروج موقت ۵۰ سواری شخصی علاوه بر کامیون و کالا‌های همراه موکب داران نیز انجام شده است و این تعداد سواری برای سفر اربعین از یزد خارج شده‌اند.

مدیرکل گمرکات یزد با بیان این‌که خدمات گمرک یزد به زائران و موکب داران تا آخرین زائر و موکب ادامه خواهد داشت، گفت: همه امکانات گمرک یزد برای تسهیل و روان سازی سفر اربعین حسینی (ع) بسیج شده است و کارکنان گمرک یزد بی وقفه و خارج از ساعت اداری مشغول خدمت به زائران اباعبدالله الحسین (ع) هستند.

سلمانی همچنین از کمک گمرک یزد به گمرکات مرزی خبر داد و گفت: دو نفر از کارشناسان این گمرک برای کمک به گمرکات مرزی به منظور تسهیل خروج زائران به مرز‌های کشور عراق اعزام شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا