بی عدالتی ها در داوری مرا می آزارد

به گزارش  پایگاه خبری افق بافق؛ شنا ورزشی تک نفره و آبی است که توسط حرکات مشخص و تمرین شده شخص شناگر می تواند در آب پیشروی کند و خود را در آب معلق نگه دارد. این ورزش از محبوب ترین ورزش ها در دنیاست و طرفداران بسیاری دارد. علیرغم سادگی به قدرت بدنی بالا و تمرین بسیار نیاز دارد. در این شماره خبرنگار ما به سراغ یکی از فعالین این رشته شنا رفته و با وی به گفتگو پرداخته که در ادامه می خوانید:
از 4 سالگی وارد رشته شنا شدم
«ملینا معینی»، متولد 1390 به خبرنگار هفته نامه افق کویر گفت: از چهار سالگی با حمایت خانواده دوره های مبتدی شنا را گذرانده و ادامه فعالیت خود را در « باشگاه آهن» سپری نمودم.
وی ادامه داد: مقام اول در مسابقات داخلی شهرستان به عنوان کوچکترین شناگر از آن خود نموده، مقام اول شهرستان به مناسبت هفته بسیج، همچنین در مسابقات لیگ دانش آموزی استان 7 مدال رنگا رنگ را کسب کردم.
وی افزود: سال جدید باتوجه به مسابقات انتخابی استان بنده به عنوان نماینده به همراه 4 شناگر دیگر به مسابقات استعدادهای برتر به جنوب کشور اعزام شده و 2 مدال طلا و مقام سوم کشوری کسب نمودم.
معینی اضافه کرد: در این مسیر خانواده و مربی ام مرا همراهی کردند.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا در رشته ورزشی دیگری فعالیت دارید یا خیر؟ گفت: بله، در همان ابتدای که وارد ورزش شنا شدم در کنار آن ژیمناستیک را آغاز کردم.
محدودیت سنی شناگران در مسابقات
وی از مشکلات و محدودیت های ورزش شنا گفت: شنا برای بانوان محدودیت سنی ندارد؛ اما شناگر تا یک سن خاصی می تواند در مسابقات شرکت داشته باشد.
با بی عدالتی داورها روبرو می شوم
وی پیرامون پیوند ورزش و درس خواندن خود گفت: ورزش باعث نشاط و شادابی ام می شود و در درس هایم روز به روز موفق تر هستم.
وی تلخ ترین و شیرین ترین خاطره خود را در این رشته ورزشی به یاد آورد: شیرین ترین خاطره ام ایستادن در جایگاه اول قهرمانی است، اما خاطره تلخ، زمانی که همه سعی و تلاش خود را می کنم و با بی عدالتی داورها روبرو می شوم.
وی به ورزشکاران توصیه کرد: هیچ وقت انگیزه خود را از دست ندهند، زیرا بعد از هر شکستی یک پیروزی است.
وی از مسئولین خواستار شد: ورزش شنا یکی از ورزش های اصیل اسلامی شمرده شده، که بیشتر باید به این رشته بها دهند تا شناگران عملکرد بهتری داشته باشند. وی در پایان از مربی خود «سمیه دهقانزاده »و مسئولین مربوطه تشکر ویژه کرد.

افسانه رنجبر_ حدیثه امیریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا