بی توجهی به تذکرات باعث داغ دار شدن خانواده ای گردید

 به گزارش پایگاه خبری افق بافق،سرهنگ ابوالفضل رعیت رئیس پلیس جاده بافق_بهاباد گفت: جاده باقرآباد بویژه محدوده میدان بهارستان به گردشگری، از محورهای حادثه خیز می باشد به ویژه محدوده ای که هنوز بلوار احداث نشده به دلیل محدوده کارگاهی، کشاورزی و…. تردد انواع وسایل نقلیه، بخصوص موتورسیکلت موجب وقوع تصادفات شدید شده که لازم است کاربران ترافیک در محدوده یاد شده دقت بیشتری داشته باشند و با احتیاط بیشتری رانندگی نمایند.
وی عنوان نمود: عدم توجه به هشدارهای پلیس بار دیگر حادثه آفرید. وی افزود: متاسفانه پنجشنبه ۷تیرماه، با خروج یک دستگاه سواری پژو در مسیر بافق به یزد قبل از ذوب و روی، راننده و سرنشین در دم فوت نمودند.
رعیت افزود: علت خروج از جاده در بررسی به عمل آمده توسط کارشناسان این یگان خستگی و خواب آلودگی گزارش شده که از شایع ترین علل تصادف در محورهای استان یزد می باشد و با توجه به اینکه خودرو یاد شده پلاک یزد بوده مطمئنا به دفعات هشدارهای پلیس را شنیده ولیکن متاسفانه بی توجهی به تذکرات باعث داغ دار شدن خانواده ای گردید.وی ضمن آرزوی صبر برای بازماندگان به شهروندان توصیه نمود به توصیه های ترافیکی پلیس توجه بیشتری داشته باشند، با یک استراحت کوتاه می توانست از چنین حادثه تلخی جلوگیری کرد.
سرهنگ رعیت با بیان اینکه سرعت زیاد و نبستن کمربند ایمنی شدت جراحات حوادث رانندگی را افزایش می دهد رانندگان را به رعایت سرعت مطمئنه و بستن کمربند ایمنی برای تمامی سرنشینان توصیه نمود.

حکیمه السادات میرمحمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا